2024/05/11
۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
بیوگرافی فرشته کریمی، دختر فوتبالیست

بیوگرافی فرشته کریمی، دختر فوتبالیست

فرشته کریمی از موفق ترین بانوان فوتبالیست ایرانی است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -فرشته کریمی بازیکن مطرح فوتسال است که در این رشته به موفقیت های زیادی دست یافته و توانسته لژونر بشود. بیوگرافی او را بخوانید.

 

کودکی فرشته کریمی

فرشته کریمی متولد ۱۷ بهمن ماه ۱۳۶۷ در محله نازی‌آباد تهران است و از بچگی به فوتبال علاقه داشت. فکر کنم ۵ یا ۶ سالگی علاقه ام به فوتبال شروع شد. از زمانی که توپ را شناختم به آن علاقه پیدا کردم. من حتی با توپ والیبال و بسکتبال هم فوتبال بازی می‎کردم که البته درست نیست اما هر زمان که می‌شد علاقه داشتم که فوتبال بازی کنم. فکر کنم که از سال ۸۱ یا ۸۲ بود که در یک باشگاهی ثبت نام کردم و اوایل تفریح بود اما بعد کم کم حرفه‌ای شد.

 

کریمی در یک باشگاه بسکتبال بازی می کرد و وقتی دید آنجا برای فوتبال هم ثبت نام می کنند همه تردیدها را کنار گذاشت و از آن به بعد وارد دنیایی تازه شد.

 

او گفته از بچگی به شوچنکو علاقه داشتم. آن پیراهن زرد اوکراین و شادی گل‌هایی که انجام می‌داد مورد علاقه من بود.

 

او همچنین درباره پیراهن شماره 7 که به تن می کند گفته: هفت را از کودکی دوست داشتم چون شماره مقدسی است اما اینطور نبوده که هیچ زمان وابستگی به این شماره داشته باشم و به این خاطر اصول حرفه‌ای را زیر پا بگذارم. به نظرم این بازیکنان هستند که به شماره‌ها ارزش می‎‌دهند و یک شماره از شما ستاره نمی‌سازد.

با بیوگرافی فرشته کریمی آشنا شوید

انتخاب درست فرشته کریمی

کریمی می گوید: خدا را شکر از زندگی ورزشی ام خیلی راضی هستم و اگر به گذشته برگردم تلاش می‌کنم در همین مسیری که حضور دارم قرار بگیرم. همه چیز خوب گذشته و اگر اشتباهی هم صورت گرفته برای آینده از آن درس گرفتم. آدم باید هرجایی که حضور دارد با احترام به همه بتواند خوش باشد و از زندگی لذت ببرد و به شرایط بستگی ندارد چون سخت و آسان باید آدم زندگی کند و از ان لذت ببرد.

 

آرزوی دختر فوتبالیست

او گفته: دوست داشتم کریستیانو رونالدو دختران باشم! دوست نداشتم که پسر باشم، دوست داشتم دختر بودم و به اندازه او حرفه‌ای بودم.

 

کریمی همچنین گفته: از لحاظ فوتبالی و تکنیک نابی که  علی کریمی دارند بازیکن مورد علاقه من هستند و اسطوره هستند. در فوتبال بانوان شاید فهمیه زارعی و فاطمه ارژنگی در دوران اوج‌شان به تکنیک ایشان نزدیک بودند. این دو بازیکنان تکنیکی ما هستند و بسیار جنگنده نیستند اما تکنیک نابی داشتند. مطمئنم که بهتر از علی کریمی دیگر نخواهیم داشت و کسی حتی نزدیک ایشان هم نیست.

فرشته کریمی دختر فوتبالیست موفقی است

مدیون خانواده ام هستم

کریمی همچنین گفته: مشخصا مدیون خانواده‌ام هستم. پدر، برادر، خواهر و همینطور مادرم بر گردن من حق دارند. آن زمان نمی‌گذاشتند دختران فوتبال یا فوتسال بازی کنند اما پدرم و برادرم از من حمایت می‌کردند و از آنها بسیار ممنونم.

 

او همچنین توضیح داده: در دوران حرفه‌ای مدیون نیلوفر اردلان و شهرزاد مظفر هستم که بسیار به من لطف داشته‌اند و خیلی به آنها علاقه دارم. مانند خواهر بزرگترم راهی که درست بود را به من نشان دادند و مشاور من بودند که از راهنمایی آنها استفاده کردم.

زندگینامه فرشته کریمی را بخوانید

خواهر علی کریمی نیستم

کریمی فوتبالیست لژونر است که در تیم القادسیه کویت بازی می کند. او گفته: داستان حضورم در کویت پروسه طولانی داشت. از سه سال گذشته پیشنهاداتی از کویت داشتم. یک سال در ایتالیا حضور پیدا کردم و در سال دوم نیز با تیم باشگاهی ام در ایران به این توافق رسیدم که به صورت قرضی برای آنها بازی خواهم کرد و مدتی بعد به کویت خواهم رفت اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه‌هایم دستخوش تغییرات شد.

 

او ادامه داده: همیشه دوری از خانواده برایم سخت بود. این بار مانند گذشته نیز حمایت خانواده را داشتم. خانواده تأکید کرد اگر قرار است خارج از تهران و در شهرستان بازی کنم بهتر است که پیشنهادات خارجی را رد نکنم. حمایت خانواده بسیار در تصمیمم دخیل بود. شرایط بسیار سختی را در یک سال گذشته سپری کردم. ابتدا از خانواده ممنونم و دست بوس آنها هستم. به خانواده ام افتخار می‌کنم که همیشه در روزهای سخت کنارم بودند.

 

نکته جالب درباره فرشته کریمی این است که وقتی برای بازی فوتسال بهتیم القادسیه کویت پیوست خیلی ها خیال می کردند او خواهر علی کریمی است: روز اولی که به اینجا آمدم به خاطر فامیلی ام (کریمی) و تکنیکم همه فکر می کردند که من خواهر علی کریمی هستم. آنها در پیج اینستاگرامم می بینند که علی کریمی پست های من را لایک می کند و من را دنبال می کند به همین دلیل فکر می کردند که خواهر علی کریمی هستم البته این برای من افتخار است. من در اینجا دو سه نفر را دریبل می زنم و کریمی بازیکن تکنیکی ای است و همه او را می شناسند و این برای من جالب بود که فکر کردند خواهر علی کریمی هستم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.