2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آشنایی با نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

آشنایی با نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

نازنین کیوانی را تا قبل از این که در سریال چوب خط بازی کند در چند سریال دیده بودیم. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -نازنین کیوانی بازیگر جوان و خوش آتیه ای است که در سریال چوب خط نقش باران را به خوبی بازی کرده است. بیوگرافی او را بخوانید:

نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

شروع بازیگری نازنین کیوانی

نازنین کیوانی روز دوم شهریور سال 1367 در تهرانبه دنیا آمد و علاقه اش به هنور از همان سنین کم مشخص بود به گونه ای که او در دانشگاه هنر و معماری آزاد مشهد در رشته گرافیک درس خواند.

 

اولین تجربه بازیگری کیوانی به سریال احضار مربوط می شود که در سال 1395 تولید و در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. او در این سریال که مجموعه ای ترسناک بود یکی از نقش های اصلی به نام پروا را بازی می کرد.

نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

فیلم و سریال قبل از نقش باران در سریال چوب خط

نازنین کیوانی قبل از این که در سریال چوب خط نقش باران را برعهده بگیرد در سریال مینو نقش ساره را بازی کرده بود. سریال مینو مربوط به دوران دفاع مقدس می شود و وقایع آن در جنوب می گذرد.

 

بازی در فیلم گشت ارشاد 3 هم تجربه دیگر کیوانی است که البته پخش نشده است. در واقع می توان گفت مینو و چوب خط دو کار تلویزیونی کیوانی هستند که به دیده شدن او بسیار کمک کردند.

نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

زندگی خانوادگی نازنین کیوانی

کیوانی متاهل است و یک فرزند دارد. شاید نام شوهر او را شنیده باشید. آرش مهاجر از مدل های معروف است که با نازنین ازدواج کرد و آنها در سال 1388 صاحب یک فرزند دختر شدند.

 

نازنین درباره زندگی مشترکش گفته است: من و آرش در یک میتینگ دوستانه با هم آشنا شدیم و زمانی که هردو خیلی جوان بودیم ازدواج کردیم. زندگی ما هم مانند هر زوجی فراز و نشیب زیادی داشت اما ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می‌دانم چون ما به هم کمک کردیم و حالا هر دو در کارمان خیلی پیشرفت کرده‌ایم. البته بچه‌دار شدن من برنامه‌ریزی شده‌ نبود. زمانی که صاحب بچه‌ شدم 20 ساله بودم وقتی شنیدم باردار هستم انگار روی ابرها راه می‌رفتم خیلی خوشحال بودم و بعد از به دنیا آمدن بچه هم زندگی ما خیلی قشنگ‌تر شد. آیناز همه زندگی من و آرش است و زندگی سه نفره ما خیلی خوب است. من و آرش هرکدام علایق و کارهای خودمان را داریم و زندگی مان تنوع خودش را دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.