2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال چوب خط + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال چوب خط + خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات اولیه و لازم درباره سریال چوب خط را می توانید اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه ‌کنندگی منصور سهراب‌ پور مجموعه ای طنز وتماشاشیی است که روی آنتن شبکه سه می رود.

 

داستان سریال چوب خط

این سریال مضمونی کمدی و اجتماعی دارد و قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.

 

بابک کایدان پیش از این گفته بود: من یک فیلمنامه سینمایی با نام «درباره جعفر» داشتم که منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده‌اش بود اما به دلیل شرایط کرونایی و وضعیت سینماها دست نگه داشتیم و تولید آن به تعویق افتاد. این قصه به تلویزیون ارائه شد که قصه‌اش را دوست داشتند و گفتند از آن یک سریال بسازیم. با این حال من امکان کار روی آن را نداشتم ولی باز هم یکی دو جلسه با عوامل همراه شدم و می‌دانم علی دلگشایی مشغول نگارش متن آن شد.

 

کایدان در توضیحات طرح اولیه «چوب خط» عنوان کرد: طرح اولیه من یک کمدی اجتماعی بود که به تفاوت طبقاتی و اجتماعی می‌پرداخت و طبیعتاً برای تغییر به یک سریال تغییرات زیادی خواهد داشت.

عکسی از سریال چوب خط

بازیگران سریال چوب خط

الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در سریال چوب خط به ایفای نقش می‌پردازند.

 

ساعت پخش و تکرار

سریال چوب خط هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 از شبکه سه پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را تماشا کنید باید برای ساعت های ۱:۴۵بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۴ روز بعد برنامه ریزی کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
گیسو 1399/12/28
سریال نسبتا خوبیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.