2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آشنایی با محمد جواد جعفرپور بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط

آشنایی با محمد جواد جعفرپور بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط

محمد جواد جعفرپور را قبلا در سریال های هیولا و پدر پسری دیده بودیم و اکنون نقش وجحید را در چوب خط بازی می کند. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -محمد جواد جعفرپور که در سریال چوب خط نقش وحید را بازی کرده از جمله بازیگرانی است که از کودکی وارد این حرفه شده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

محمد جواد جعفرپور بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط

شروع بازیگری محمدجواد جعفرپور از کودکی

محمدجواد جعفرپور ۱۶ مهر سال ۱۳۷۷ در تهران به دنیا آمده و از کودکی وارد دنیای سینما شد. او ابتدا در فیلم به همین سادگی ساخته رضا میرکریمی بازی کرد و بعد از آن دیگر از هنر دور نشد. خودش در این باره گفته است: من از کودکی بازیگری را با فیلم‌هایی از رضا میرکریمی و داریوش مهرجویی شروع کرده‌ام. بازیگری از سن کودکی یک ویژگی خوب دارد که رزومه آدم اینگونه مشخص است و دیگر نمی‌خواهد خود را معرفی کنید، اما یک ویژگی دیگر هم دارد که فیزیک و ظاهر کسی که از کودکی کار می‌کند تا بزرگی خیلی تغییرات دارد و نوعی ریسک هم محسوب می‌شود به همین دلیل خیلی از بازیگران هالیوود که در کودکی به شهرت هم رسیده‌اند و بازی‌های خوبی ارائه داده‌اند در بزرگی و با تغییر چهره دیگر بازی نکرده‌اند.

 

شکارچی شنبه و نارنجی پوش از دیگر فیلم های سینمایی جعفرپور است.

محمد جواد جعفرپور بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط

بازی در سریال هیولا

محمدجواد جعفرپور در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد بازی کرد و بیش از گذشته دیده شد.

 

او در سریال هیولا نقش پسر هوشنگ شرافت را بازی می کرد. جعفرپور قبل از آن که در این مجموعه جلوی دوربین برود ۷ سال از بازیگری دور بود. خودش در این باره گفته است: خوشحالم که بعد از این بازه زمانی توانستم دوباره بازی کنم و با سریال هیولا دیده شوم. البته در این مدت چند فیلم دیگر هم بازی کردم، ولی نقش‌ها یا فیلم‌ها خیلی مطرح نبود.

محمد جواد جعفرپور بازیگر نقش وحید در سریال چوب خط

بازی در نقش وحید در سریال چوب خط

محمدجواد جعفرپور تاکنون در سه سریال تلوزیونی بازی کرده است. نخستین آنها جلال الدین است که به سال ها پیش مربوط می شود اما مجموعه دوم به نام پدر پسری یک سریال طنز بود که در سال 99 از شبکه 5 پخش شد و جعفرپور در آن نقش اصلی را برعهده داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

 

نقش وحید در سریال چوب خط تجربه تازه ای برای این بازیگر محسوب می شود. او که با سابقه کار طنز این بار جلوی دوربین رفته باز ه توانسته خودش را به خوبی نشان بدهد و نکته مهم این است که نقش و شخصیت او در سریال چوب خط با کار قبلی اش یعنی پدر پسری تفاوت های زیادی دارد و در واقع این بازیگر خودش را تکرار نکرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.