2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نازنین کیوانی این بار در نقش آوین در سریال سرجوخه

نازنین کیوانی این بار در نقش آوین در سریال سرجوخه

نازنین کیوانی را قبل از بازی در سریال سرجوخه و ایفای نقش آوین در چند مجموعه دیگر دیده بودیم. کارنامه هنری این بازیگر را در ادامه مرور کنید.

دوات آنلاین -نازنین کیوانی در سریال سرجوخه نقش آوین را بازی کرده است. او قبل از این نیز در سریال های مختلف حضور داشت و نقش های متفاوتی را تجربه کرده بود. با او بیشتر آشنا شوید.

نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

شروع بازیگری نازنین کیوانی

نازنین کیوانی که متولد دوم شهریور سال 1367 است در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل نکرده بلکه گرافیک خوانده است. با این حال به دلیل علاقه به بازیگری این رشته را دنبال کرد و در نهایت در سال 1395 جلوی دوربین رفت.

 

کیوانی بازیگری را از شبکه نمایش خانگی شروع کرد. نقش پروا در سریال احضار اولین تجربه بازیگری این بانوی هنرمند بود. او در این سریال با شوهر خود، آرش مهاجر هم بازی بود و این دو نقش زوجی جوان را بازی می کردند. سریال احضار مجموعه ای در ژانر وحشت بود که علاقه مندان خاص خودش را داشت.

نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

فیلم و سریال های نازنین کیوانی

نازنین کیوانی در ادامه مسیر بازیگری وارد تلویزیون شد و اولین بار در سریال مینو بازی کرد. او در این مجموعه نقش ساره را برعهده داشت. ساره یکی از شخصیت های فرعی سریال مینو بود. اگر یادتان باشد این زن همسر سابق عماد، جاسوس عراقی، بود که بعد از مدتها زندگی در عراق به ایران بازگشت و تلاش کرد مینو را از زندگی شوهرش خارج کند.

 

سریال چوب خط تجربه بعدی کیوانی محسوب می شود. او در این سریال طنز نقش دختری به نام باران را برعهده داشت. با نگاهی به نقش های این بازیگر به خوبی مشخص می شود که او هر بار سراغ تجربه ای تازه رفته و از تکرار کردن نقش های قبلی اش دوری کرده است.

 

کیوانی فقط دو تجربه سینمایی دارد. حضوری کوتاه در فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و فیلم گشت ارشاد 3.

نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

نقش آوین در سریال سرجوخه

سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی ژانر جاسوسی- امنیتی دارد و موضوع سایت های شرط بندی را مد نظر قرار داده است. آوین در این سریال شخصیتی منفی است. او یکی از شاخ های اینستاگرام است که با یک باند خلافکار همکاری دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.