2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
امیرعباس نورزایی، بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط کیست

امیرعباس نورزایی، بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط کیست

با امیرعباس نورزایی که در سریال چوب خط نقش نوید را بازی کرده است آشنا شوید.

دوات آنلاین -امیرعباس نورزایی کودک کم سن و سالی است که در سریال چوب خط نقش نوید را به خوبی بازی کرده است. درباره او بیشتر بخوانید:

امیرعباس نورزایی، بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط

علاقه امیرعباس نورزایی به بازیگری

امیرعباس نورزایی متولد 4 دی سال 1391 است و از سنین خیلی کم به بازیگری علاقه مند شد و خانواده اش نیز در این راه به او کمک های زیادی کردند و همین امر باعث شد امیرعباس که دوره هایی را هم دیده با وجود سن کم در چندین فیلم کوتاه بازی کند و توانایی و هنرش را به خوبی نشان بدهد.

 

در صفحه اینستاگرام امیرعباس به نقل از او نوشته شده: تو به عنوان بازیگر باید به ده ها میلیون تماشاگر عشق بورز و درعین حال تا حدودی منزوی باشی باید هم در دسترس باشی هم دست نیافتنی.

امیرعباس نورزایی، بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط

امیرعباس یک برادر کوچکتر از خودش دارد و در صفحه او در کنار عکس بالا نوشته شده است: من و داداشم چه لذتی داره که هرروز شاهد بزرگ شدنشم.

امیرعباس نورزایی، بازیگر نقش نوید در سریال چوب خط

بازی در نقش نوید در سریال چوب خط

امیرعباس قبل از این که نقش نوید را در سریال چوب خط به عهده بگیرد در چند فیلم بازی کرده بود که از جمله آنها می توان به  فیلم های کوتاه وقتی مامان خوابه به کارگردانی زرتشت کاشفیان،  غرامت محصول انجمن سینمای جوانان ایران و همچنین فیلم بهشت زیر پای توست اشاره کرد.

 

امیرعباس در سریال چوب خط یک برادر و یک خواهر به نام های وحیید و هانیه با بازی محمدجواد جعفرپور و بهار کاتوزی دارد. نکته جالب این که جعفرپور نیز بازیگری را از دوران کودکی شروع کرد و توانست در این راه موفق باشد.

 

آن طور که به نظر می رسد امیرعباس هم قصد دارد این مسیر را ادامه بدهد و با توجه به تسلط او در این هنر به احتمال زیاد در آینده خبرهای زیادی از او خواهیم شنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.