2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
کار اجباری در آسایشگاه سالمندان مجازات زن خیانتکار

کار اجباری در آسایشگاه سالمندان مجازات زن خیانتکار

متهم: من و شوهرم سالهاست با هم اختلاف داریم و هیچ رابطه عاطفی نداریم. من از او محبت نمی‌دیدم به همین خاطر انگیزه‌ای برای ادامه زندگی نداشتم.

دوات آنلاین -شکایت مرد جوان علیه همسرش و مردی که با او رابطه داشت به تبعید و کار اجباری دو متهم در آسایشگاه سالمندان منجر شد.

 

به نوشته روزنامه جوان  سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس از همسرش به اتهام رابطه پنهانی شکایت کرد و گفت: «۱۱‌سال قبل با شعله ازدواج کردم و صاحب یک فرزند شدیم. در این سال‌ها با هم اختلافی نداشتیم تا اینکه به رابطه او با یکی از بستگانش به نام آرین پی بردم. آرین همیشه آخر هفته به خانه ما می‌آمد و شب را می‌خوابید. همسرم نیز از او پذیرایی می‌کرد. این شد که به او مشکوک شدم تا اینکه با بررسی تلفن همراه همسرم فهمیدم با آرین رابطه پنهانی دارد. تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم، اما وقتی فهمید به او مشکوک شده‌ام گفت قصد دارد از من جدا شود. این شد که به دادگاه خانواده رفت و حالا پرونده ما به خاطر درخواست طلاق درجریان است. از مرد جوان و همسرم شکایت دارم.»

 

در جلسه دادگاه چه گذشت

با طرح این شکایت آرین و زن جوان بازداشت شدند، اما هر دو جرمشان را انکار کردند. با انکار متهمان پرونده با ارائه پرینت تلفنی از سوی شاکی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روی میز هیئت قضایی شعبه پنجم دادگاه قرار گرفت.

 

ابتدای جلسه شاکی بار دیگر شکایتش را مطرح کرد. در ادامه مرد جوان با انکار جرم مدعی شد ارتباط آن‌ها به خاطر رفت و آمد خویشاوندی بوده است. سپس زن جوان در جایگاه قرار گرفت و با طرح یک ادعا در دفاع از خود گفت: «من و همسرم سالهاست با هم اختلاف داریم و هیچ رابطه عاطفی نداریم. من از او محبت نمی‌دیدم به همین خاطر انگیزه‌ای برای ادامه زندگی نداشتم. این شد که به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق دادم، اما شوهرم راضی به طلاق نیست، چون سه دانگ از خانه به نام من است. حالا او چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است تا مرا مجبور کند آن سه دانگ را به نامش بزنم.»

 

بعد از این توضیحات هیئت قضایی پرینت تماس‌های تلفنی او و مرد جوان را به آن زن نشان داد که با مشاهده آن زن جوان سکوت کرد و حرفی نزد.

 

در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده آرین را به دو سال تبعید و ۹۹‌ضربه شلاق محکوم کرد. زن جوان نیز به ۹۹‌ضربه شلاق و به سه‌روز در هفته کار اجباری در آسایشگاه سالمندان در طول دو سال محکوم شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.