2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
معرفی کامل سریال آوای باران از ساعت پخش و تکرار از آی فیلم تا خلاصه و آخر داستان

معرفی کامل سریال آوای باران از ساعت پخش و تکرار از آی فیلم تا خلاصه و آخر داستان

سرنوشت شخصیت های سریال آوای باران چه می شود؟ زیور به چه روزی می افتد؟ چه اتفاقی برای نادر و ... رخ می دهد؟

دوات آنلاین -سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده مجموعه پرطرفداری بود که نخستین بار از شبکه سه پخش شد و حالا روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است. ساعت پخش و تکرار، بازیگران و داستان این سریال را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال آوای باران

خلاصه داستان سریال آوای باران

داستان سریال آوای باران در دو مقطع اتفاق می‌افتد. بخش اول داستان در سال ۷۰ روایت می‌شود و بخش دوم در زمان حال می‌گذرد.  این سریال داستان زندگی دختری به نام باران است که به دلیل قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف، درگیر ماجراهایی می‌شود و سیر حوادث، او را در مسیر جدیدی از زندگی قرار می‌دهد.

عکسی از سریال آوای باران

ماجرا از این قرار است زندگی مردی به نام طاها ریاحی که تاجر دارو است با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروه های تکدی‌گری سر درآورده است.

 

زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد جای باران،دختر طاها، جا بزنند اما اوضاع آنجور که باید پیش نمی‌رود و باران به دنبال پدر خود می‌گردد و این در حالی است که شکیب سردسته تکدی‌گرها قصد اخاذی و به دست آوردن پول از طریق این خانواده را دارد در این میان کیانوش پسر جوانی که از زمان کودکی با باران در سر چهار راه آشنا شده بود و او را به شکیب معرفی کرده بود عاشق باران شده است و ....

عکسی از سریال آوای باران

آخر سریال آوای باران چه می شود

درباره آخر سریال فقط چند نکته را بدانید. از جمله این که شکیب در طول داستان می میرد و جنازه اش را پنهان می کنند اما...

 

از طرفی نادر و بیتا و زیور فرار می کنند البته عاقبت خوبی ندارند چون نادر کشته می شورد و زیور وبیتا هم تصادف می کنند.

عکسی از سریال آوای باران

فرید و طاها سرانجام باران را در یک کلبه در یک گاوداری پیدا می کنند البته او بدحال است و به بیمارستان منتقل می شود.

 

در ضمن طاها فرزند شکیب را که مادرش را هم از دست داده بزرگ می شود و زیور در نهایت مجبور به تکدی گری می شود.

عکسی از سریال آوای باران

آوای باران تولید چه سالی است

سریال آوای تولید سال ۹۲ است البته برای تصویربرداری این سریال بخش‌های قدیمی تهران مربوط به دو دهه پیش بازسازی شده است. علاوه بر آن گریم برخی بازیگران نیز طراحی خاصی دارد. سازندگان سریال برای درک بهتر موضوع باندهای تکدی گری تحقیقات مستند انجام داده‌اند.

عکسی از سریال آوای باران

بازیگران سریال آوای باران

نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی بازی می‌کند.  همچنین در این سریال ثریا قاسمی (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر و خواهرزاده طاها)،الهام چرخنده (همسر نادر)،  مهران احمدی (شکیب)، سپیده خداوردی (مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فرید) و مهران رنجبر (کیانوش) بازی می‌کنند.

عکسی از سریال آوای باران

سریال آوای باران چند قسمت است

این سریال در 40 قسمت ساخته و از شبکه 3 پخش شده بود.

عکسی از سریال آوای باران

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال آوای باران به صورت دو قسمتی از شبکه آی فیلم پخش می شود و هر روز ساعت ۱۸:۰۰ می توانید به تماشای آن بنشینید. تکرار آن نیز در ساعات 2 بامداد و 10 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال آوای باران

فصل دوم آوای باران چه شد

این سریال قرار بود فصل دومی هم داشته باشد.

 

محمد هاشمی اصل تهیه کننده در مهر سال 97 گفته بود:پ فصل دوم سریال آوای باران در مرحله سیناپس قرار دارد. این سریال هشتاد قسمتی است و ما فیلمنامه را به مرکز امور نمایشی سیما ارائه دادیم؛ آن‌ها هم به شبکه یک سپردند. : طبیعی است که برخی از بازیگران فصل قبل در این فصل هم حضور خواهند داشت؛ اما هنوز ما با هیچ بازیگری مذاکره نکرده‌ایم. حتی من با آقای سهیلی زاده (کارگردان) هم هنوز گفتگویی نداشته‌ام. فعلا در حال نگارش فیلمنامه هستیم. فصل دوم این سریال در دو فاز ساخته می‌شود.

 

البته هنوز هم خبری از فصل دوم این سریال نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/10/26
سلام لطفا فصل دوم سریال هم بسازید
پرستو 1402/10/03
این فیلم خیلی خوبه امیدوارم فصل دومش هم بخش شود و آزاده زارعی و سپیده خداوردی و حمیدرضا پگاه و سیاوش خیرابی خخیلی خوب بازی کردن ممنون از فرید که در آخر باران رو پیدا می‌کند
ناشناس 1402/09/26
خیلی فیلم عالیه ومن این فیلم را دوست دارم
ناشناس 1402/02/09
سلام لطفا فصل دوم بسازید تا ببینیم سرنوشت نادر و بیتا و زیور چی میشه زیور دیوانه میشه گدا هم میشه بیتا تصادف می کند و نادر کشته می‌شود شخصیت‌های سریال آوای باران را خوب و عالی بازی کنند و فرید با باران ازدواج کنند .
ریحانه 1402/02/08
این سریال عالی بود بعضی جاهاش خیلی غم انگیز و بعضی جاهاش خیلی آدم رو خوشحال و ذوق زده می کرد.لطفا فصل دومش رو هم بسازید. اینطوری کامل میشه. باران و فرید باید به هم برسند و زیور پیدا بشه طاها و مرضیه هم همینطور... اگر فثل دوم رو بسازید خیلی خوب میشه.
آرنا سليمانی 1402/02/07
خخخخخخخخیلی الی من میخام بازیگر بزرگی باران را ببینم
ناشناس 1402/02/07
خداقوت قشنگ بود♥️
سارا و باران 1402/02/04
نظر من ازاین فیلم خیلی خوشم آومد بعضی از قسمت ها غم انگیز بود و بعضی جا هاش خیلی خوش حالی بود
شقایق گیلانی 1402/02/02
سلام سریال آوای باران بسیار زیبا ست و غم انگیز آقای حمیدرضا پگاه و خانم سپیده خداوردی و سیاوش خیرابی عالی بازی کردن مخصوصا سیاوش خیرابی که آخرش بارون رو پیدا کرد واقعا کارش حرف نداشت مرد دلسوز و فداکار امیدوارم فصل دوم سریال آوای باران سخته بشه و آقای سیاوش خیرابی و آزاده زارعی هم بازی کنن خیلی خوب میشه ما منتظر فصل دوم سریال آوای باران هستیم ممنونم 😍😍🌹🌹
ناشناس 1402/01/31
سریال آوای باران حتما باید فصل دومی داشته باشه ،زیور باید پیدا بشه هر چند خانم چرخنده شاید دیگه بازی نکنه،هم اینکه باران وفرید باهم ازدواج میکردند،مرضیه و طاها ،به نظرم نیمه کاره بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.