2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران

بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران

آزاده زارعی با بازی در نقش باران به شهرت زیادی رسید اما بعد از آن تقریبا کم کار بود. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -آزاده زارعی که بازی او در نقش باران در سریال آوای باران بسیار مورد توجه قرار گرفت و به شهرت زیادی رسید، بازیگری توانا و هنرمند است. با بیوگرافی او بیشتر آشنا شوید.

 

زندگی شخصی آزاده زارعی

آزاده زارعی متولد 10 خرداد سال 1368 است. او در اصفهان به دنیا آمده. پدرش هنرمند قلمکار و مادرش خانه دار هستند. او  یک برادر هم دارد.

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران

شروع بازیگری آزاده زارعی

زارعی در بازیگری شروعی توفانی داشت. او در سال 1389 یگی از متفاوت ترین نقش های سینمای ایران را بازی کرد و در نقش یک پسر در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور بازی کرد. این فیلم به دلیل برخی موضوعات تا سال 1394 فرصت اکران نیافت اما زارعی به راهش در بازیگری ادامه داد.

 

او در سال 89 در فیلم سینمای دیگری به نام برف روی شیروانی داغ به کارگردانی محمدهادی کریمی بازی کرد و در سال های 90 و 91 به ترتیب در فیلم های اکباتان و عملیات مهدکودک جلوی دوربین رفت.

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران

بازی در نقش باران در سریال آوای باران

در سال 92 وقتی آزاده زارعی در نقش باران در سریال آوای باران بازی کرد به شهرت بسیار زیادی رسید. این سریال اولین تجربه تلویزیونی بازیگر جوان بود.  او درباره این نقش گفته است: باران برای من کاراکتری دوست داشتنی است که به نظرم می تواند همذات پنداری مخاطب را در پی داشته باشد. این شخصیت همچنین دلسوزی و ترحم بیننده را به خود بر می انگیزد. من کاراکتر باران را دوست داشتم. چراکه این نقش تک بعدی نبود و وجوه مختلفی داشت. باران کسی است که در خانواده ای مرفه به دنیا آمده و تا سنین کودکی خود هم در رفاه بزرگ شده است. اما به یکباره زندگی او با تغییرات و تحولاتی رو به رو می شود. به دام باندهای تکدی گری می افتد و زندگی اش از این رو به آن رو می شود.

 

زارعی با بیان این که در ابتدا لحن خاص باران شدت بیشتری داشت و با توصیه های سهیلی زاده تعدیل یافت، ادامه داد:یادم است در سکانس اول آوای باران لحنم به اصطلاح لاتی تر بود. اما آقای سهیلی زاده یادآوری کردند که باران باید مشخصه دو وجهی بودن خود را در طول قصه حفظ کند. به اصطلاح همان سیندرلا باشد. گاهی به زبان کوچه بازاری نزدیک شود و در مواردی هم مودبانه تر برخورد کند.

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران

2 سریال و یک دیگر

آزاده زارعی تاکنون در 2 سریال و یک فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرده است. سریال مهر طوبی محصول سال 1394 و سریال شاهرگ تولید سال 1398 است.

 

زارعی در سال 96 در فیلم هایلات به کارگردانی اصغر نعیمی نیز حضور داشته است.

 

این بازیگر درباره دلیل کم کاری اش گفته است: چند عامل در این زمینه تاثیر داشت و شاید خودم هم ندانم چرا. بعد از سریال آوای باران اتفاق بزرگی برای من افتاد. بعد از آن شاید به خاطر وسواس خودم بود که کم کار کردم. من قبلا منشی صحنه بودم اما تجربه این طرف دوربین متفاوت است. از طرفی این ترس بود که نکند انتخاب غلط داشته باشم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/02/30
بهترین بازیگره عالی
ناشناس 1402/01/23
عالییییییییه
م 1399/12/21
عالیه من به شخصه دوستش دارم
قاسم 1399/12/09
بازیگر توانمندی هستش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.