2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
اشکان حسن پور بازیگر نقش فرید در سریال قورباغه کیست

اشکان حسن پور بازیگر نقش فرید در سریال قورباغه کیست

با بازیگر نقش فرید در سریال پرهیجان قورباغه در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -اشکان حسن پور بازیگری با استعداد، دور از هیاهو و آرام است که در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش فرید را بازی کرده است.

اشکان حسن پور بازیگر نقش فرید در سریال قورباغه

اشکان حسن پور تجربه زیادی در بازیگری ندارد و پیش از این فقط در سریال مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی بازی کرده بود اما همان کار اول او آنقدر خوب بود که سیدی وی را برای سریال نمایش خانگی خودش نیز انتخاب کرد.

اشکان حسن پور بازیگر نقش فرید در سریال قورباغه

بازی در نقش فرید سریال قورباغه

حسن پور وقتی پیشنهاد بازی در نقش فرید را پذیرفت تمام توان حواسش را برای این نقش گذاشت. او دومین کار را با هومن سیدی انجام داده و البته باز هم برای دومین بار با نوید محمدزاده همبازی شده است.

 

بیشتر بخوانید: فرشته حسینی، بازیگر نقش لیلا در سریال قورباغه کیست

 

فرید یکی از سه جوانی است در جریان سرقت از مردی ثروتمند گرفتار ماجراهای عجیب و غریبی می شوند. دو دوست دیگر جواد با بازی شهروز دل افکار و رامین با بازی صابر ابر هستند.

اشکان حسن پور و هومن سیدی

ارتباط خوب اشکان حسن پور با هومن سیدی

رابطه هومن سیدی و اشکان حسن پور فقط به دنیای کار و دوربین محدود نمی شود و آدم ها با هم رفیق هستند. به گونه ای که حسن پور در صفحه اش در اینستاگرام به او لقب خوش قلب ترین آدم دنیا را داده است.

اشکان حسن پور بازیگر نقش فرید در سریال قورباغه

علاقه به ورزش و ادیبات

حسن پور به دو چیز خیلی علاقه دارد. یکی ورزش است که بیشتر اوقات خود را صرف آن می کند و در باشگاه به تمرینات بدنسازی و دیگر ورزش ها می پردازد و دیگری ادبیات و شعر است که در صفحه اش می توان رد این عشق و علاقه را به ویژه به اشعار حکیم خیام نیشابوری دید.

 

در مجموع حسن پور نشان داده بازیگر بسیار با استعدادی است و بعد از نقش فرید در سریال قورباغه به احتمال بسیار زیاد او را در نقش های دیگر و فیلم ها و سریال های متفاوت خواهیم دید و از بازی اش لذت می بریم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.