2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی کامل سریال قورباغه؛ خلاصه داستان، بازیگران و تعداد قسمت‌ها

معرفی کامل سریال قورباغه؛ خلاصه داستان، بازیگران و تعداد قسمت‌ها

قورباغه سریالی جذاب و دیدنی است. همه آنچه درباره این سریال باید بدانید می‌توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین-سریال قورباغه سریالی برای شبکه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی است که می‌واند مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال مجموعه‌ای بزرگ خوش ساخت است که نسبت به سایر سریال‌های خانگی تفاوت دارد.

پوستر سریال قورباغه

خلاصه داستان سریال قورباغه

این سریال داستانی اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.

 

داستان سریال قورباغه نسبت به سریال های خانگی دیگر داستانی متفاوت تر دارد. برخی از سکانس های سریال، خارج از کشور فیلمبرداری شده و سکانس تیراندازی و درگیری جنایی بودن سریال را اثبات میکند.

 

در خلاصه داستان سریال آمده است "من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم."

 

همچنین داستان قورباغه در مناطق پایین شهر اتفاق افتاده و جدا از این موضوع  بخش هایی از سریال ایرانی در سایر نقاط دنیا نظیر تایلند رخ می‌دهد. قورباغه موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن دارد.

 

به نوشته سلام سینما داستان این سریال درباره سه سارق به نام‌های فرید (اشکان حسن پور) جواد (شهروز دل افکار) و رامین (صابر ابر) است که دست به سرقت از یک فرد پولدار به نام نوری (نوید محمدزاده) می‌زنند اما نوری دست این سه نفر را می‌خواند و آن‌ها را آلوده به سم قورباغه می‌کند و به اسارت خود در می‌آورد. این سه نفر وارد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر می‌شوند و ...

عکسی از سریال قورباغه

بازیگران سریال قورباغه

نوید محمدزاده،  صابر ابر،  سحر دولتشاهی،  فرشته حسینی،  نوید پورفرج،  هومن سیدی،  یونا تدین، آناهیتا افشار و مهران غفوریان بازیگران این سریال هستند.

نوید محمدزاده در سریال قورباغه

همکاری‌های هومن سیدی و نوید محمدزاده

زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است.

 

این چهارمین همکاری هومن سیدی با نوید محمدزاده پس از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و اثر پر مخاطبی چون مغز های کوچک زنگ زده است.

عکسی از سریال قورباغه

سریال قورباغه چند قسمت است

این سریال در 16 قسمت آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.