2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه

بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه

شهروز دل افکار که در تئاتر تجربه زیادی دارد در سریال قورباغه نقش جواد را بازی کرده است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -شهروز دل افکار در سریال قورباغه در نقش جواد ظاهر شده است، جوانی شر و خلافکار که حوادث زیادی برای خود و دوستانش رخ می دهد. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه

تجربیات تئاتری شهروز دل افکار

شهروز دل افکار که متولد سال 1362 است و در دانشکده سینما و تئاتر درس خوانده بازیگری را از تئاتر شروع کرده و در نمایش زیادی حضور داشته است. بازی او در بسیاری موارد تحسین شده و توانسته افتخاراتی را در این زمینه به دست بیاورد.

 

یکی از ویژگی های دل افکار این است که دوست دارد نقش های متفاوت را بازی کند و از تکرار کردن نقش هایش دوری می کند. او در این باره به  ایران تئاتر  گفته است: دوست دارم نقش های متنوعی را بازی کنم. درنمایش تخلفک میزانسنیک سهراب فضای فانتزی وجود داشت و با این نوع فضاها بیگانه نبودم. در نمایش زخم های وحشتناک زمین بازی که در تئاتر شهر بازیش کردم هم نقشم متفاوت بود. قدیم ترها در نمایش خسیس  نقش ژاک را بازی کرده بودم وهمواره تنوع نقشی در این مدت درکارهایم دیده می شود . در این نوع  نمایش ها فضای فانتزی وجود دارد که اگر بازیگر درکش نکند. بازیش چفت و بست پیدا نمی کند و مخاطب هم با نقش و نمایش ارتباطی برقرار نمی کند .موقعی که این نوع نقش ها را بازی می کنم . مثل یک ناظر ویا تماشاگرازبیرون به نقش و بازیم نگاه می کنم و اگر برای خودم خنده دار بود. ساختار بازیم را روی این شیوه متمرکز می کنم و اگرنه مدام رتوش می زنم تا بازیم شکل دلخواهم را به دست بیاورد .

شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه

کارگردانی شهروز دل افکار

دل افکار سابقه کارگردانی تئاتر را نیز دارد. نمایش شهرت که فرودین سال 98 روی صحنه رفت یکی از کارهای او است. نمایش دیگرش یک کمدی با نام اتول سورون است که البته به دلیل شرایط کرونایی با مشکلاتی مواجه شده است.

 

حضور در سینما

اولین فیلم سینمایی شهروز دل افکار، رادیو آبادان نام دارد و ساخته حمیدرضا هنری در سال 1393 است. به نوشته سلام سینما رادیو آبادان ماجرای شهید غلامرضا رهبر گزارشگر رادیو آبادان است که در روز های آغازین محاصره شهر آبادان تصمیم می گیرد برای ماندن مردم در شهر گزارش های ویژه ای بگیرد واین دستخوش ماجرای زندگی او در آنروز ها می شود . این فیلم روایت مقاومت مردم آبادان در روزهای آغاز جنگ تحمیلی و زندگی شهیدغلامرضا رهبر است.

 

دل افکار در سال 95 در دو فیلم سینمایی بازی کرد. او در فیلم بی نامی ساخته علیرضا صمدی با باران کوثری و حسن معجونی همبازی شد و در فیلم زرد ساخته مصطفی تقی زاده همراه با بهرام رادان و ساره بیات بازی کرد.

شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه

نقش جواد در سریال قورباغه

نقش جواد در سریال قورباغه با دیگر نقش های دل افکار متفاوت است. او دو دوستش که صابر ابر و  اشکان حسن پور نقش های آنها را بازی می کنند وارد کارهای خلاف می شود.

 

دل افکار توانسته نقش خودش را به خوبی ایفا کند و باید منتظر بود تا از این پس او را در فیلم و سریال های بیشتری ببینیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.