2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل برادر به دستور روح سرگردان
متهم ادعا کرد

قتل برادر به دستور روح سرگردان

12 سال قبل که آخرین همسرم از من جدا شد روح سرگردانی سراغ من آمد و همدم من شد. او همیشه همراه من است و لحظه‌ای مرا رها نمی‌کند و یار غار من شده است.

دوات آنلاین -مرد معتاد سه زنه‌ای که پس از قتل برادرش به مسافرکشی مشغول شده بود، در بازجویی‌ها مدعی شد روح سرگردانی به او فرمان قتل داده بود.

 

به نوشته روزنامه جوان  ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ آذر قاضی محمدجواد شفیعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌ها باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

 

تیم جنایی روی تخت بیمارستان با جسد جوان ۳۳ ساله‌ای به نام سامان روبه‌رو شدند که با اصابت سه ضربه چاقو به بدنش به قتل رسیده بود.

 

نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول ساعت ۲ بامداد در حالی که زخمی بوده از سوی خانواده‌اش برای درمان به بیمارستان منتقل شده است، بنابراین مأموران پلیس سراغ خانواده مقتول رفتند و از آن‌ها تحقیق کردند. یکی از اعضای خانواده سامان گفت: محل زندگی ما خانه‌ای قدیمی است و داخل حیاط اتاقکی داریم که پسر ۴۰ ساله‌ام به نام صفدر که مدتی است از همسرش جدا شده همراه پسر جوانش در آن زندگی می‌کند. بامداد امروز صدای دلخراشی از داخل اتاقک ما را از خواب بیدار کرد و وقتی به داخل حیاط رفتیم، دیدیم پسرمان سامان با چاقو زخمی شده و از صفدر و پسر جوانش هم خبری نیست، سپس سامان را به بیمارستان منتقل کردیم، اما متأسفانه پسرمان فوت کرد و الان احتمال می‌دهیم سامان در درگیری با صفدر به قتل رسیده است.

 

پدرم عمویم را به قتل رساند

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری صفدر و پسرش آغاز کردند تا اینکه به آن‌ها خبر رسید پسر صفدر در خیابانی در جنوب تهران تصادف کرده و به بیمارستان منتقل شده است. بدین ترتیب مأموران به بیمارستان رفتند و از پسر جوان درباره حادثه تحقیق کردند.

 

وی گفت: پدرم معتاد به مواد مخدر است و به همین خاطر عمویم شب حادثه با پدرم مشاجره می‌کرد که ناگهان درگیری آن‌ها بالا گرفت و پدرم با چاقو مقابل چشمان من سه ضربه به عمویم زد و از خانه فرار کرد. من که با دیدن این صحنه به شدت ترسیده و شوکه بودم، دست و پایم را گم کردم و توان هیچ عکس‌العملی نداشتم تا اینکه وحشت‌زده با موتورسیکلت از خانه بیرون رفتم. بدون هیچ هدفی داخل خیابان با موتورسیکلت دور دور می‌کردم و از طرفی هم لحظه‌ای که پدرم عمویم را با چاقو می‌زد جلوی چشمانم رژه می‌رفت که ناگهان تصادف کردم.

 

روح سرگردان مرا تسخیر کرده

با اعتراف متهم مأموران صفدر را به عنوان قاتل تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه ساعت ۳ بعد از ظهر وی را داخل خودرواش در بزرگراه نواب در حالی که مسافرکشی می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

 

متهم پس از دستگیری قتل برادرش را انکار کرد، اما صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد ابتدا مدعی شد روح سرگردانی برادرش را به قتل رسانده است، اما در بازجویی‌های بعدی گفت که روح سرگردان به او دستور داده تا برادرش را به قتل برساند. وی در ادعایی گفت: سال‌ها قبل معتاد به شیشه شدم و در این مدت هم با سه زن ازدواج کردم، اما هر سه آن‌ها به خاطر اعتیادم از من جدا شدند و من ماندم و پسر ۱۵‌ساله‌ام که هر دو در اتاقکی داخل حیاط خانه پدری‌ام زندگی می‌کنیم.

 

۱۲ سال قبل که آخرین همسرم از من جدا شد روح سرگردانی سراغ من آمد و همدم من شد. او همیشه همراه من است و لحظه‌ای مرا رها نمی‌کند و یار غار من شده است. او هر چند روز یک بار دستوری صادر می‌کند و من هم اطاعت و دستورش را اجرا می‌کنم. وی ادامه داد: شب حادثه با برادرم درگیر شدم که روح سرگردان سراغم آمد و دستور داد با چاقو به برادرم ضربه بزنم. به او گفتم که برادرم است، اما روح اصرار کرد و من هم با چاقو ضرباتی به سامان زدم، اما فکر نمی‌کردم فوت کند.

 

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی شفیعی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.