2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مرد معتاد پسر 9 ساله اش را کشت

مرد معتاد پسر 9 ساله اش را کشت

این مرد معتاد که از همسرش جدا شده بود، کودکش را زیر کتک گرفت و به قتل رساند.

دوات آنلاین -مردی معتاد که کودک 9 ساله اش را زیر کتک گرفته و به قتل رسانده است، دستگیر شد.

 

به گزارش ایسنا افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر با تاکید بر این مطلب که پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، افزود: بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک 9 ساله در این شهرستان، بلافاصله بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر و وقوع بزه قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک توسط پدرش را به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر شد.

 

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر 9ساله وارد و منجر به مرگ وی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه‌اش را تنبیه اعلام کرده و بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.