2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
شلیک مرگبار به برادر به خاطر ارثیه

شلیک مرگبار به برادر به خاطر ارثیه

متهم مدعی شد که هرگز قصد کشتن برادرش را نداشت و روز حادثه به‌دلیل عصبانیت بیش از حد کنترلش را از دست داد.

دوات آنلاین -درگیری ۲ برادر بر سر تقسیم ارثیه پدری‌شان با قتل یکی و بازداشت دیگری به اتهام قتل عمد پایان یافت.

 

به نوشته همشهری، این جنایت 16بهمن‌ماه در یکی از محله‌های شهرستان جهرم رخ داد. آن روز مأموران پلیس شهرستان جهرم در استان فارس از طریق تماس تلفنی در جریان درگیری مرگبار بین 2برادر در این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. محل جنایت خانه پدری قاتل و مقتول بود و تحقیق از اعضای خانواده که در محل حضور داشتند نشان می‌داد که دقایقی قبل از حادثه برادر بزرگ‌تر که مردی 40ساله بود به خانه پدرش رفته تا با برادر کوچکترش که جوانی 34ساله بود بر سر تقسیم زمین‌های کشاورزی که از پدرشان به ارث رسیده بود صحبت کند.

 

آنها پیش از این نیز بر سر این مسئله باهم اختلاف‌نظر داشتند و همین اختلافات باعث شد که روز حادثه گفت‌وگوی میان آنها به مشاجره و در نهایت درگیری تبدیل شود. پس از آن نیز برادر بزرگ‌تر به سراغ سلاح شکاری که در خانه بود رفته و پس از برداشتن آن به سمت برادر کوچک‌تر شلیک کرده و وی را به قتل رسانده بود. بررسی‌‌های مأموران نشان می‌داد که عامل جنایت پس از این اتفاق پا به فرار گذاشته بود که در ادامه دستور بازداشت او صادر و تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد.

 

شلیک با اسلحه شکاری

درحالی‌که جست‌وجوی مأموران برای دستگیری این مرد ادامه داشت، او که به‌شدت دچار عذاب وجدان شده بود، 24ساعت پس از جنایت راهی کلانتری شد و خودش را تسلیم کرد. متهم مدعی شد که هرگز قصد کشتن برادرش را نداشته و روز حادثه به‌دلیل عصبانیت بیش از حد کنترلش را از دست داده و اسلحه شکاری را برداشته و به سمت او شلیک کرده است.

 

وی گفت که پس از حادثه به‌دلیل ترس فرار کرده اما عذاب وجدان یک لحظه هم رهایش نکرده و در نهایت تصمیم گرفته خودش را تسلیم کند.

 

به‌گفته فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، قاتل اسلحه به‌کار برده در صحنه قتل را نیز تحویل مأموران داد و با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد.

 

براساس این گزارش در ماه‌های گذشته درگیری‌های خانوادگی زیادی در نقاط مختلف کشور بر سر ارثیه رخ داده که برخی از آنها به جنایت منجر شده است. حال آنکه تمامی متهمان پس از دستگیری مدعی شده‌اند که هرگز قصد جنایت نداشته‌اند و به‌دلیل عصبانیت بیش از حد ناشی از درگیری با اعضای خانواده‌شان کنترل خود را از دست داده و دست به جنایت زده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.