2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل سریال بوتیمار؛ مجموعه نوروزی شبکه 3 + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال بوتیمار؛ مجموعه نوروزی شبکه 3 + خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال بوتیمار باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال بوتیمار مجموعه‌ای طنز است که قرار بود در نوروز سال 1400 از شبکه 3 پخش شود اما در اردیبهشت و خرداد روی آنتن رفت. در این سریال شاهد همکاری دوباره تیمی جذاب و هنرمند هستیم.

 

اطلاعات اولیه درباره سریال بوتیمار

سریال بوتیمار به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری تولید می شود. علیرضا نجف زاده پیش از این سریال زوج یا فرد را ساخته بود که در نوروز سال 1398 پخش شد.

عکسی از سریال بوتیمار

بخشی از این سریال در جنگل سی سنگان تصویربرداری و بقیه آن در تهران ضبط می شود.

 

علیرضا نجف زاده درباره این سریال گفت: شاید نقطه عطف سریال بوتیمار در این باشد که به ترکیب متفاوتی از بازیگران نسبت به همیشه رسیده ایم و این اتفاق در روند کار اگر چه گاهی ما را دچار خلل و کندی در تولید می کند اما قطعا می تواند نتیجه ای متفاوت داشته باشد؛ چرا که بازیگران کاربلد مازندرانی و به خصوص کودکان فضای سریال را متفاوت کرده اند..

با بازیگران سریال بوتیمار آشنا شوید

بازیگران سریال بوتیمار

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، علی صبوری، سپند امیر سلیمانی، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی ساناز سماواتی و دانیال جعفری

 

همچنین سامی غریبی بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید.

عکسی از سریال بوتیمار

بازیگران مازندرانی سریال

سید احمد رضوی،  محمد مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، علیرضا اسلامی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، بهزاد کاشفی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری و... در سریال بوتیمار بازی کرده اند

عکسی از سریال بوتیمار

خلاصه داستان سریال بوتیمار

سریال بوتیمار شاد و سرگرم کننده است که با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند. بوتیمار همیشه نگران فرداست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.