2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر سریال‌های راه میان بر و آخر خط

بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر سریال‌های راه میان بر و آخر خط

اشکان اشتیاق یکی از بازیگران طنز و با تجربه‌ای است که بازیگری را از دوران نوجوانی آغاز کرد. او زندگی بی‌حاشیه اما صفحه اینستاگرام پرحاشیه‌ای دارد.

دوات آنلاین-اشکان اشتیاق  بازیگر جوان اما با تجربه و کارنامه‌ای پربار در ایران است که در سریالهای زیادی بازی کرده که اکثر آنها سریال طنز بوده است.

 

او متولد سال 63 است و بازیگری را در سنین نوجوانی آغاز کرد. او اولین‌بار وقتی که پسری نوجوان بود در سریال دنیای شیرین جلوی دوربین رفت.

 

او با مجموعهٔ دنیای شیرین جلوی دوربین رفت و با سریال نود شبی مهران غفوریان به شهرت رسید؛ و با فیلم «چپ دست» به کارگردانی آرش معیریان نخستین تجربه خود را آموخت.

بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر طنز

شروع بازیگری اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق فعالیت خود را در سال 76 شروع کرد. او چند سال بعد با شاهد احمدلو کارگردان  رفاقت زیادی پیدا کرد و تقریبا پای ثابت همه فیلم‌های او شد.

 

اشکان اشتیاق بازیگر سریال‌ها وفیلم های طنز است به گفته دوستانش او در زندگی شخصی‌اش هم فردی شوخ‌طبع و پرانرژی است.

 

اشکان اشتیاق هرگز درباره زندگی شخصی‌اش اظهارنظر نکرده‌است حتی زمانی که عکسی از او و خانمی جوان در فضای مجازی منتشر شد که او را همسر اشکان اشتیاق معرفی کردند او واکنشی به آن نشان نداد.

بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر طنز

جنجال اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت

صفحه اینستاگرامی به نام اشکان اشتیاق وجود دارد که البته شنیده شده طرفدارانش آن را اداره می‌کنند اما این صفحه یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات اینستاگرام ایرانی ها را رقم زد. چند سال قبل در این صفحه عکسی از پیام یکی از شاخ‌های اینستاگرام که مانکن نیز هست منتشر شد که در آن نسبت به اشکان اشتیاق ابراز علاقه‌ کرده‌ بود.

 

انتشار این عکس باعث واکنش دنیا جهانبخت و جنجالی اینستاگرامی در پی آن شد. دنیا جهانبخت که با برخی خواننده‌های آن سوی آب و امیر تتلو نیز ارتباط دارد . دنیا جهانبخت مدتی بعد و زمانی که از یکی از خواننده های پرحاشیه جدا شده بود در اینستاگرام و مقابل طرفدارانش خودکشی کرد.

 

این حاشیه‌ها البته برای اشکان اشتیاق چندان مشکل ساز نشد و او بدون توجه به آن به کار خود ادامه داد.

بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر طنز

بازی با بزرگان طنز ایران

اشکان اشتیاق با بزرگان طنز بسیار هم بازی شده‌است. مرجانه گلچین، علی صالحی، هدایت هاشمی و مهران رجبی و حمید لولایی از جمله این بازیگران هستند. البته اشکان اشتیاق علاوه بر بازی در سریالهای شاهد احمد لو با سعید آقاخانی و مهران غفوریان نیز کار کرده است و کارهای موفقی نیز ارائه کرده‌است.

بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر طنز

تنهایی مورد علاقه من است

اشکان اشتیاق با اینکه فردی اجتماعی است و روابط زیادی دارد اما تنهایی بهترین دوست اوست. اشتیاق می گوید: من بیشتر وقتم را در اتاقم هستم البته بجز زمانی که سرکار می‌روم تنهایی به من آرامش زیادی می‌دهد خانواده‌ام هم این موضوع را قبول کرده‌اند. انها هم به تنهایی من احترام می گذارند.

 

من البته کم کار می‌کنم نه اینکه پیشنهادی به من نمی‌شود بیشتر به این دلیل است که گزیده‌کار شده‌ام و تا از فیلم‌نامه مطمئن نشوم کار قبول نمی کنم.

 

بیوگرافی کامل اشکان اشتیاق بازیگر طنز

علاقه‌مندی‌های آقای بازیگر

اشکان اشتیاق به کتاب و موسیقی علاقه زیادی دارد، او تقریبا هر روز کتاب می‌خواند وورزش می‌کند و دوستان موسیقی‌دان زیادی هم دارد علاقه او به موسیقی کلاسیک باعث شده در این زمینه هم تحقیق کند.

 

فوتبال نیز از ورزش‌های مورد علاقه اوست.

 

سریال‌های اشکان اشتیاق

1398سریال آخر خط

1398 سریال راه میان بر

1397 زوج یا فرد 

1396 پنچری

1395 پرستاران 

1395 همسایه ها 

1394–1395 قرعه 

1394 دردسرهای عظیم 2 

1393 رخنه شبکه 2 

دردسرهای عظیم  شبکه 3

1390 نقطه سر خط  شبکه 3

1390 خانه اجاره ای 

1389–1390 سه دونگ، سه دونگ 

1387 سه در چهار 

1381 خاتون 

1380 زیر آسمان شهر 

1380 دوستانه

1378 کیف انگلیسی 

1376 دنیای شیرین 

1376 سیب خنده

 

تله فیلم‌های اشکان اشتیاق

پسرها سرباز به دنیا نمی آیند بازیگر شاهد احمدلو تله فیلم

بلور باران-شاهد احمدلو 

توهم - اکبر منصورفلاح 

تا حضور-بهرام درخشان 

هم نفس- احسان صادقی حمزه 

گنج خانه سفید- شاهد احمدلو

چشم خدا -احسان صادقی حمزه

میش -مجید صالحی 

ماخونه نیستیم -شاهد احمدلو

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.