2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار

بیوگرافی کامل ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار

با زندگینامه ندا کوهی که در سریال بوتیمار نقش زهرا را بازی کرده است در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -ندا کوهی بازیگر جوان و بااستعداد مشهدی است که در سریال بوتیمار نقش زهرا را برعهده دارد و در کنار مرجانه گلچین و حمید لولایی بازی کرده است.

 ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار

زندگینامه ندا کوهی

به نوشته سلام سینما ندا کوهی متولد خرداد ماه 1365 در مشهد است. آغاز فعالیت حرفه ای بازیگری او از سال 1385 و با بازی در فیلم کوتاه پیامدار و نمایش آدم های کاغذی در فیروزکوه بوده است.

 

وی که تجربه بازی در بیش از 20 نمایش را در کارنامه خود دارد در سال 1392، کاندید بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی تئاتر فجر بخش مسابقه مرور ایران شد. فعالیت سینمایی او از سال 1387 با بازی در فیلم سینمایی "به کبودی یاس" به کارگردانی جواد اردکانی بوده است که پس از آن نیز بازی در فیلم سینمایی آسمان هشتم ، تله فیلم های : کویر ،کبوتر با کبوتر ، فرشته ، شهری که نمیخوابد و سریال های تلخ و شیرین ،شبهای روشن و سیگنال موجود است از دیگر فعالیت های او بوده است.

 ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار

بازی در نقش زهرا در سریال بوتیمار

ندا کوهی به جام جم گفت:  من در بوتیمار نقش زهرا را بازی می‌کنم که همراه خانواده‌ام به خانواده دیگری ملحق می‌شویم و در جریان این تقابل اتفاقاتی برایمان می‌افتد که قصه را شکل می‌دهد. واقعیت این است که نمی‌شود توضیح چندانی داد، چون کار تازه شروع شده و فیلمنامه هم کامل نیست که بشود جزئی‌تر از آن گفت.

 

او درباره تجربه کار طنز توضیح داد: من مینی‌سریال«شب عید» را با سعید آقاخانی کار کرده بودم؛ مجموعه‌ای که در آن با خانم گلچین و آقای لولایی همبازی بودم، دو چهره‌ای که در این سریال هم با آنها همکار شده‌ام و هر کدام فضای کاری خاص خودشان را دارند که خیلی دوست داشتنی است. هر دو در طول کار خیلی کمک می‌کنند و همراه جوان‌ترها هستند.

 

کوهی درباره همکاری دوباره با گلچین و لولایی گفت: چون من قبل‌تر هم با این عزیزان کار کرده بودم و در این کار بیشتر مقابل خانم گلچین بازی دارم، هر دو دستمان آمده بود به چه شکل باید کار را پیش ببریم و نقش‌ها را بازی کنیم. به همین دلیل از این نظر مشکلی نداشتیم. همه اینها در کنار هدایت‌های آقای نجف‌زاده باعث شد اتفاقات هر چه بهتر پیش برود.

 

این بازیگر درباره لوکیشن خارج از تهران سریال بوتیمار گفت: من فکر می‌کنم تصویربرداری در شهرستان و فضاهای خارج از شهر تا حدی بهتر از شرایط تولید در تهران باشد. برای گروه هم راحت‌تر است در جایی کار کند که لوکیشن به محل اقامت‌شان نزدیک‌تر باشد و از خوابگاه هر روز سرکار بروند و بیایند.

 

 اما در تهران این شرایط سخت‌تر است و گاهی باید چهار صبح خودت را به سرویس برسانی و بعد شب هم مسافت زیادی طی کنی تا چند ساعت استراحت داشته باشی. در شهرستان شاید از این لحاظ‌ها کار برای گروه راحت‌تر باشد، البته سختی‌های دوری از محل زندگی هم وجود دارد.

 

بازیگر نقش زهرا درباره استرس کرونا گفت: نگرانی درباره کرونا هم در این کار وجود داشت، چون به هر حال شرایطی است که همه درگیر آن هستیم، اما در اینجا تا حد امکان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و همه به‌جز اینجا تقریبا جای دیگری نمی‌روند. به همین دلیل این نگرانی‌ها تا حدی رفع شده است.

 

او همچنین ادامه داد: من با آدم‌های شناخته شده کارهای زیادی را در حوزه تصویر انجام دادم و حدود 15سال است کار می‌کنم و اولین تجربه من با آقای نجف‌زاده بود. اما به هر حال شانس دیده شدن برای من پیش نیامد، ولی همه اینها برای من تجربه بوده که باعث شده تا وقتی کنار این چهره‌ها قرار می‌گیرم با این‌که من را نمی‌شناسند، اما از کار من راضی باشند.

 

 در واقع من یک بازیگر 15ساله هستم و همه این تجربه‌ها اینجا به کمکم آمد. با همه اینها از آنجا که در این سریال نقش پررنگ‌تری نسبت به دیگر کارهایم دارم، ابتدا نگرانی‌هایی داشتم که شکر خدا بعد از آن‌که جلوی دوربین رفتم با همراهی همه تا حد زیادی برطرف شد. امیدوار هستم در ادامه همه گروه و مخاطبان هم از نتیجه کار راضی باشند.

 ندا کوهی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار

فیلم ها و سریال های ندا کوهی

ندا کوهی تاکنون در فیلم ها و سریال های زیر بازی کرده است:

فیلم شهربانو(1398)

سریال شب عید(1396)

فیلم پناه(1395)

فیلم آسمان هشتم(1389)

فیلم به کبودی یاس(1387)

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.