2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال سایمدانگ از شبکه تماشا

ساعت پخش و تکرار سریال سایمدانگ از شبکه تماشا

سریال سایمدانگ روازنه 4 بار از شبکه تماشا پخش می‌شود که ساعت‌های آن در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال سایمدانگ از جمله سریال‌های محبوب کره‌ای است که شبکه تماشا آن را برای اولین بار پخش می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت این سریال بازی لی یونگ آئه است که او را به خاطر بازی در نقش یانگوم در سریال جواهری در قصر می شناسیم.

 

سریال سایمدانگ تولید سال 2017 است که یون سانگ هو آن را کارگردانی کرده و داستان و ماجرایی متفاوت دارد که در دو دوره زمانی روایت می‌شود.

 

سریال سایمدانگ به مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده و حضور گویندگانی همچون مینو غزنوی (دوبلور یانگوم در جواهری در قصر) و منوچهر والی زاده (دوبلور افسر مین جانگو در جواهری در قصر) در دو نقش اصلی این سریال یعنی بانو سایمدانگ و لی گیوم دوبله شده ‌است.

عکسی از سریال سایمدانگ که از شبکه تماشا پخش می شود

پخش سریال سایمدانگ از شبکه تماشا در 4 نوبت

سریال سایمدانگ برای اولین بار از شبکه تماشا پخش می‌شود و می‌توانید آن را هر روز ساعت 7 شب تماشا کنید اما اگر به هر دلیلی در آن ساعت فرصت نکردید پای این شبکه بنشینید یا خواستید تکرار این سریال را تماشا کنید ساعت‌های بازپخش آن یک بامداد، 7 صبح و یک ظهر روز بعد است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.