2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی کامل سریال سایمدانگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران و ماجرای واقعی

معرفی کامل سریال سایمدانگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران و ماجرای واقعی

سریال سایمدانگ بر اساس داستان واقعی زنی به همین نام ساخته شده و بازیگر اصلی آن همان بازیگر نام آشنای نقش یانگوم است.

دوات آنلاین-سریال سایمدانگ که نام کامل آن سایمدانگ ؛خاطرات درخشان است از جمله سریال‌های کره‌ای بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود که از شبکه تماشا پخش می‌شود. خلاصه داستان این سریال را بخوانید و با بازیگران آن آشنا شوید:

 

سریال سایمدانگ چند قسمت است

این سریال در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته شده و تاکنون از شبکه‌های مختلفی در جهان پخش شده است.

 

بخشی از سریال در زمان گذشته روایت می‌شود و بخشی از آن مربوط به زمان حال است. در واقع داستان مرتب میان این دو زمان در رفت و برگشت است.

معرفی کامل سریال سایمدانگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران و ماجرای واقعی

خلاصه داستان سریال

این سریال همان طور که از نامش مشخص است درباره زنی به نام شین سایمدانگ است که هنرمندی برجسته در تاریخ کره جنوبی است.

 

ماجر از زمانی آغاز می‌شود که یک دانشجوی دکترا شروع به مطالعه درباره یک تابلو می‌کند. این دانشجو دختری به نام سو جی یون است که نقش او را لی یونگ آئه بازی می‌کند. او یک دفترچه خاطرات از  سایمدانگ پیدا می‌کند و در حین خواندن این دفترچه زمان به عق می‌رود و داستان زندگی شین سایمدانگ را در 500 سال قبل روایت می‌کند. نقش سایمدانگ را هم خود لی یونگ آئه بازی می کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی یانگ سه جونگ بازیگر نقش هان سانگ هیون

 

البته در این میان ماجرایی عاشقانه هم به میان می‌آید و دختر جوان که 20 سال قبل به پسری قول ازدواج داده اما نتوانسته به قولش وفا کند طبق قرار قبلی بعد از 20 سال او را ملاقات می‌کند. دختر ازدواج کرده و صاحب فرزند شده اما مرد همچنان عاشق او مانده است.

معرفی کامل سریال سایمدانگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران و ماجرای واقعی

سایمدانگ شخصیت واقعی در کره جنوبی

شین سایمدانگ که نام اصلی‌اش اینسون است و در کره جنوبی به او لقب مادر عاقل داده‌اند شخصیت واقعی است که نقشی از او روی اسکناس‌های ۵۰ هزار ونی کره نیز چاپ شده است.

 

او متولد ۱۵۰۴ میلادی بود که در سن 48 سالگی بعد از مهاجرت به منطقه پیونگ آن به‌طور ناگهانی در روز  ۲۰ ژوئن ۱۵۵۱ فوت کرد.

 

دو پسر سایمدانگ از فیلسوفان برجسته سلسله چوسون بودند.

 

شین سایمدانگ که فرزند بزرگ خانواده بود، در خانه مادربزرگ مادری‌اش به دنیا آمد و در همان خانه نیز بزرگ شد. او چهار خواهر کوچکتر از خود داشت.

 

بنیان‌گذار خاندان شین؛ شین سانگ گیوم نام داشت که پادشاه تجو از گوریو بود و در شکار مهارت فوق‌العاده داشت .

 

چون شین سایمدانگ هیچ برادری نداشت بعد از این‌که در سن 19 سالگی با فرمانده «یی وون سو» ازدواج کرد با اجازه همسرش بیشتر اوقات را در خانه پدر و مادرش بود و از آنها مراقبت می‌کرد.

 

شین هم خطاط خوبی بود و هم شاعر و فیلسوف و تاثیر زیادی بر فرهنگ روزگار خودش داشت.

معرفی کامل سریال سایمدانگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران و ماجرای واقعی

بازیگران سریال سایمدانگ

بازیگر اصلی سریال سایمدانگ که همان لی یونگ آئه است که دو نقش اصلی را در زمان حال و گذشته بازی کرده است. سرکار خانم مینو غزنوی که در سریال جواهری از قصر به جای یانگوم صحبت کرده بود در این سریال نیز دوبله لی یونگ آئه را انجام داده این کار را به زیبایی انجام داده است.

 

سایر بازیگران این سریال به هنرپیشه‌های بخش تاریخی و بخش کنونی تقسیم می‌شوند.

 

در بخش تاریخی این بازیگران بازی کرده‌اند:

سونگ سئونگ هون (لی گیوم)/ اوه یون آه (چویی ویومدانگ)/ چویی چول هو (مین چی هیونگ)/ چویی جونگ هوان(پادشاه جونگ جونگ)/ یون دا هون (لی وون سو/همسر سایمدانگ)

 

در بخش کنونی سریال نیز بازیگران زیر حضور دارند:

یانگ سه جونگ (هان سانگ هیون)/ چویی جونگ هوان (مین جونگ هاک)/ لی هه یونگ (جونگ مین سوک/همسر جی یون)/ کیم هه سوک (مادر مین سوک)/ پارک جون میون (هه جونگ)/ کیم می کیونگ (مدیر گالری سون)

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/05/01
سایمدانگ خودش دفترچه ی خاطراتشو به همراه یه نامه و لباسی که براش دوخته بود به شاهزاده داد،موقعی که از اعدادم نجاتش دادن وبا قایق به سمت کشتی میرفت تا به ایتالیا بره،اون قسمتش خیلی غمگین بود،خیلی سریال قشنگی بود،عالییییی بود.
زهرا فولادی 1402/03/02
من بیشتر فیلم سایمدانگ دوست دارم ولی بازم می خوام نگاهش کنم
نرجس 1402/01/28
سلام من خیلی خیلی این فیلم رو دوست دارم مخصوصن نقش سایمدانگ این فیلم رو سه چهار بار دیدم و تا الان هم دارم از شبکه تماشا نگاه می کنم
سااینا 1402/01/27
فیلمش قشنگ بود اما حیف که تلخ تموم شد کاش اخرش سایمدانگ بادشاهزاده ازدواج میکرد وبابچه هاش وشاهزاده به خوشی زندگی میکردن واز شوهرشم بدم میومد تهش شکست بود🥺💔🥀
ناشناس 1402/01/27
اخرش چی میشه
؟ 1402/01/13
فیلم بسیار عالی است به غیر از بازیگران اش زندگی نامه اصلی شین سایمدانگ خیلی دردناک و ناراحت کننده است که به دلیل نا معلومی در ۴۸ سالگی از دنیا رفت و همین‌طور شاهزاده یوسیانگ که در ایتالیا با درد و اندوه و دوری از سایمدانگ است ولی به نظرم سایمدانگ از درد از دنیا رفته و روهش به پیش یوسیانگ رفته است در کل فیلم فوق العاده ای است با تشکر از بازیگران
آنا 1402/01/13
عالیه
نیلا 1402/01/12
اسم من نیلا هست...خیلی فیلم خوبی هست عالیه💙
ناشناس 1399/12/05
من خیلی سریال سایمدانگ رو دوست دارم و میخوام اگه میشه داستانش رو کامل تر کنید و تو ضیح بیشتری بدید در مورد شخصیت های داستان هم توضیح بدید چون من هیچی متوجه نشدم امیدوارم به خواستم اهمیت بدید ممنون❤
هستی 1399/11/13
سریال سایمدانگ خیلی قشنگ و احساسی بود من که خیلی خوشم اومد اما برای منم سوال شد که شاهزاده‌ یوسیانگ فقط ایتالیا رفت سایمدانگم مگه ایتالیا رفت که دفترچه خاطراتش اونجا بود من تا قسمت آخرش دیدم اما اینو نفهمیدم?

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.