2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی کامل سریال دادستان ؛خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال دادستان ؛خلاصه داستان و بازیگران

سریال دادستان سومین سریال مسعود ده نمکی است که موضوع قابل توجهی دارد. درباره این مجموعه در اینجا بیشتر بخوانید.

دوات آنلاین -سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی از آن سریال هایی است که موضوعی تازه دارد که پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته بود. با داستانو بازیگران این مجموعه آشنا شوید.

 

مسعودده نمکی که به خاطر کارگردانی فیلم اخراجی ها در سینما به شدت مورد توجه قرار گرفت در سال 1388 سریال ندارها را ساخت که در نوروز 89 پخش شد.

 

او سپس سریال معراجی ها را ساخت البته معراجی ها ابتدا فیلم سینمایی بود که ده نمکی در ادامه آن را به مجموعه تلویزیونی تبدیل کرد. اکنون دادستان سومین تجربه این کارگردان در عرصه سریال سازی محسوب می شود.

عکسی از سریال دادستان

داستان سریال دادستان

دادستان فضایی پلیسی معمایی دارد. محمد خزاعی تهیه ‌کننده سریال دادستان گفته: عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال هستند که در قصه‌های فرعی به موضوعات مهم تاریخ معاصر مثل حمله داعش به مجلس هم می‌پردازد.

 

مسعود ده نمکی نیز در متنی اینستاگرامی نوشته بود: دادستان روایت درد است درد مردم و دانشجویان مطالبه گر.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: "دادِستان" سریال تخیّلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

عکسی از سریال دادستان

در "دادِستان" قرار است به بحث نفوذی‌ها پرداخته شود؛ برای اولین بار سکانس حمله داعش به مجلس نشان داده می‌شود.

 

نکته مهم این است که عوامل سریال تاکید دارند این مجموعه فراجناحی است.

عکسی از سریال دادستان

بازیگران سریال دادستان

در این سریال حدود ۱۲۰ بازیگر شناخته شده و چهره‌های جوان حضور دارند و چند بازیگر خارجی نیز در بخشی از سریال بازی کرده اند.

 

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و...  ازجمله بازیگران سریال دادستان هستند.

عکسی از سریال دادستان

سریال دادستان چند قسمت است

در حالی که ابتدا اعلام شده بود این مجموعه 15 قسمت است در نهایت تهیه کننده آن توضیح داد دادستان در 17 قسمت پخش می شود.

عکسی از سریال دادستان

بخشی از این سریال در تهران و شهرک دفاع مقدس و بخشی درترکیه ضبط شده است و در مجموع بیش از ۱۰۰ لوکیشن دارد که برخی از لوکیشن‌ های این سریال توسط گروه ساخته شده است.

عکسی از سریال دادستان

ساعت پخش و تکرار سریال دادستان

سریال دادستان هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 از شبکه سوم پخش می شود. این مجموعه روز بعد ساعت‌های ۱:۴۵ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۱۵ تکرار می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.