2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال میانبر از آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال میانبر از آی فیلم + تعداد قسمت ها

سریال میانبر چند قسمت است؟ چه ساعتی از شبکه آی فیلم پخش می شود؟ زمان تکرار این مجموعه طنز چه ساعتی است؟

دوات آنلاین -سریال میانبر مجموعه ای طنز است که اولین بار از شبکه 5 پخش شد و شبکه آی فیلم تصمیم گرفته آن را بار دیگر در جدول پخش خود قرار بدهد. این مجموعه مفرح می تواند ساعت خوشی را برای شما رقم بزند.

عکسی از سریال میانبر

خلاصه داستان سریال میانبر

سریال میانبر داستان اهالی یک ساختمان است که در هر قسمت با مشکلاتی مواجه می شوند. این مشکلات عموما به موضوعات مربوط به آپارتمان نشینی برمی گردد البته گاهی هم زندگی شخصی ساکنان با مسائلی مواجه می شود. داستان در هر قسمت از این سریال مجزا است و در واقع محور اصلی آن که همان ساختمان مسکونی است مشترک است.

عکسی از سریال میانبر

سریال میانبر چند قسمت است

این سریال طنز در دو فصل ساخته شده است و برخی بازیگران در فصل دوم تغییر می کنند. این سریال ابتدا برای 90 قسمت تدارک دیده شد اما در نهایت فصل اول آن در 35 قسمت و فصل دوم در 18 قسمت پخش شد.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال میانبر هر روز ساعت 7 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز دو نوبت در روز در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال میانبر

بازیگران سریال میانبر

غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی،محمود جعفری، سیاوش چراغی‌پور، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این سریا طنز هستند البته در فصل دوم تغییراتی در این ترکیب ایجاد شد از جمله اینکه دیگر کمند امیرسلیمانی حضور نداشت. از سویی رضا شفیعی جم به جمع بازیگران اضافه شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
علی 1400/08/16
سریال بسیار خوبیست- خدا قوت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.