2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
بازیگران و داستان سریال نوش جان + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا و تعداد قسمت ها

بازیگران و داستان سریال نوش جان + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا و تعداد قسمت ها

همه آنچه درباره سریال ژاپنی نوش جان باید بدانید را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال نوش جان یکی از سریال های جذاب ژاپنی است که در سال 2013 تولید شده است. این سریال در ژانر درام ساخته شده و اکنون شبکه تماشا آن را پخش می کند.

عکسی از سریال نوش جان

داستان سریال نوش جان

این سریال داستان میکو زنی که در دوران Taisho و Shōwa زندگی می کند را بازگو می کند که تلاش دارد در میان زنان ژاپنی بدرخشد و به یک الگوی موفق تبدیل شود.

 

میکو (نقش اول زن) دختر پدر و مادری است که یک رستوران در توکیو را اداره می کنند. آن‌ها غذاهای غرب سرو می‌ کنند و میکو نیز آشپزی غربی را خیلی خوب یاد می گیرد.

عکسی از سریال نوش جان

میکو بعد از ورود به دانشگاه با یکی از همکلاسی هایش ازدواج می کند، به همراه همسرش به اوزاکا نقل مکان کرده و اختلافات فرهنگی بین توکیو و اوزاکا را تجربه می کند. او همچنان سعی دارد به آشپزی ادامه بدهد اما نمشکلات زیادی سر راهش قرار می گیرد و اوج این مشکلات شروع جنگ جهانی دوم است.

 

در این سریال شاهد اتفاقات غافلگیرکننده خواهید بود و حدس زدن این که در آینده چه پیش می آید بعضی وقت ها کمی سخت می شود. ضمن این که پایان جذابی نیز دارد.

عکسی از سریال نوش جان

سزیال نوش جان چند قسمت است

این سریال در 150 قسمت در ژاپن پخش شده است اما چون هنگام پخش از شبکه تماشا چون مدت زمان هر قسمت فرق می کند ممکن است تعداد قسمت های آن نیز تغییر کند.

عکسی از سریال نوش جان

ساعت پخش و تکرار سریال نوش جان از شبکه تماشا

این مجموعه جذاب 4 بار در روز از شبکه تماشا پخش می شود. هر قسمت ساعت 19 روی آنتن می رود و می توانید تکرار آن را در ساعات یک بامداد، 7 صبح و یک ظهر روز بعد مشاهده کنند.

عکسی از سریال نوش جان

بازیگران سریال نوش جان

اسامی بازیگران نوش جان به این شرح است: آن واتانابه ، ماساهیرو هیگاشید ، میابی ماتسورا ، دایگو نیشیهات ، تایسوکه نیشیکادو ، کازوکو یوشیوکی ، نائومی زایزن ، تازیو هارادا ، کای اینوواکی ، ماسااومی کونودو ، یوشیکو میازاکی ، میدوریکو کیمورا ، میتسوکی تاکاهاتا ، یورا آراتا نوریکو، تاکاشی یاماناکا ، تسویوشی مورو ، تاکویا ایشیدا ، ماساتو وادا ، هانا تویوشیما

عکسی از سریال نوش جان

معرفی گروه دوبله

سریال نوش جان به مدیریت دوبلاژ رزیتا یاراحمدی و حضور گویندگانی همچون: غلامرضا مهرزادیان، افشین زی نوری، منوچهر زنده دل، امیر محمدصمصامی، حسین بیگی، فاطمه نیرومند، شراره حضرتی، معصومه آقاجانی، مهسا عرفانی و.. در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما دوبله شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زهرا 1400/01/20
عالی بود اشکم ریخت فقط اگه پسر یوتارو نمی مرد خیلی خوب میشد واقعا دست سازنده اش درد نکنه
سحر 1399/12/10
تموم شد؟ 46قسمت بود!!! خیلیبیی دوس داشتم این سریالو 😔😢
M 1399/12/10
🥺امروز قراره چه سریالی پخش بشه به جای نوش جان؟؟؟؟
ناشناس 1399/12/09
سلام خیلی سریال خوبیه دوست دارم سریال نوش جان رو اخرش کاتسوئو پسر دوم میکو تو جنگ کشته میشه ویوتارو هم تبعید می کنن به منچوری ولی زندست دخترش فوکو ازدواج میکنه و بچه شون به دنیا میاد اسمش هم هست دایکیچی میکو و یوتارو پدر بزرگ و مادربزرگ می شن. خداحافظ.
بهار 1399/12/04
سریال میکو یکی ازبهترین سریالهایی ک تا الان دیدم شخصیت و فداکاری میکو آموزندس ک هیچ وقت ن شکست میخوره و ن غروربی خود داره و بلکه مادری و نشون میده ک بفکر تک تک اعضای خونوادش هست اونم با جون و دل..دوستدارم بدونم چی بسر خونوادش میاد😔
ناشناس 1399/12/03
خواهره خیلی نامهربونه
ت 1399/12/02
این فیلم عالی هست خواهر شوهرش به خاطر بچه اش مرده اینطور بد شده من هر شب این فیلم رو میبینم خیلی دوست دارم اخرش زود تر برسه و این فیلم بر اساس واقیت در ژابن اتفاق افتاده امید وارم ازش لذت ببرید و خواهر شوهر میکو خیلی مهربونه اما به ظاهر نا مهربون میاد لطفا از خواهر شوهرش بدتون نیاد
عسل 1399/11/28
اگه میشه فصل بعدی رو پخش کنید خیلی جذابه من منتظر فیلم بعدیتون می مونم اگه فصل بعدی نداشت بازهم سریال کره‌ای یا چینی یا ژاپنی هست که پخشش نکردین پخشش کنید مثل افسانه ی ماه و خورشید وغیره اگه مشا به آنها هست پخش کنی خیلی لطف میکنید که پخش کنید😍😍✨✨
ماجد 1399/11/28
همه لطفا خواهش می کنم قسمت یعنی فصل بعدی اگه داشت پخش کنید🙂🙂😍
ناشناس 1399/11/25
سفرتون پر برکت 😘😇😘

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.