2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال پشت بام تهران + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان و بازیگران سریال پشت بام تهران + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پشت بام تهران سریال جذابی است که بازیگران مطرحی نیز در آن حضور دارند. میتوانید آن را از شبکه آی فیلم تماشا کنید.

دوات آنلاین -سریال پشت بام تهران به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود. این سریال جذاب و پربازیگر اولین بار در زمستان ۱۳۹۴ از شبکه یک پخش شده بود.

مجید واشقانی در سریال پشت بام تهران

خلاصه داستان سریال پشت بام تهران

مجید واشقانی بازیگر سریال پشت بام تهران توضیح داده است: قصه این سریال درباره چند خانواده است که در قسمت های ابتدایی معرفی می شوند و بیننده ابتدا با تک تک این شخصیت ها آشنا می‌شود و بار قصه بین این شخصیت ها تقسیم می شود.

 

وی ادامه داد: وقایع در این قصه به شکل اتفاقی از نگاه بیننده پیش می رود درحالیکه از طرف نویسنده این خانواده ها به نوعی به یکدیگر گره می خورند. داستان پشت بام تهران با تمی اجتماعی روایتگر آدم هایی است که هر روز بسیاری از آنها را در جامعه می بینیم. افرادی در قشرهای مختلف که اتفاقا یکی از دلایل انتخاب این اقشار مختلف هم این بوده که به راحتی بتوان با آنها همذات پنداری و ارتباط برقرار کرد و مخاطبان نمونه ای از کسانی را که در جامعه دیده اند در این اثر هم ببینند.

عکسی از سریال پشت بام تهران

در این سریال "غیاث صفا" جوانی است که در زندگی خود به افق‌های غیر واقعی چشم دوخته است. "مامان طاهره" مادربزرگ غیاث که تمام دنیای وی است از او خواسته مال حرام وارد زندگی‌شان نشود، اما غیاث در شبی ناخواسته مجبور می‌شود در یک دزدی به دوستش کمک کند و این دزدی آغازی می‌شود برای ورود مال حرام به زندگی غیاث.

عکسی از سریال پشت بام تهران

بازیگران سریال پشت بام تهران

کامبیز دیرباز، سام درخشانی، آزاده صمدی، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، بهزاد فراهانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، کریم اکبری، خسرو شهراز، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، علیرضا آرا، مهنوش صادقی، اکبر معززی، بهارک صالح نیا، فاطمه مرتاضی و مهدیه نساج بازیگران سریال پشت بام تهران هستند.

عکسی از سریال پشت بام تهران

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

پشت بام تهران  هر روز ساعت 8 شب از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و می‌توانید تکرار آن را در ساعت 4 بامداد یا 12 ظهر تماشا کنید.

 

سریال پشت بام تهران چند قسمت است

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
دونگی 1399/09/20
سلام.سریال"پشت بام تهران"یکی از بهترین سریال‌هایی هست که تو عمرم دیدم.مرسی از شبکه ifilm که پخش کردن این سریال عالی رو.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.