2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل مهدیه نساج بازیگر نقش آهو در سریال خانواده دکتر ماهان

بیوگرافی کامل مهدیه نساج بازیگر نقش آهو در سریال خانواده دکتر ماهان

مهدیه نساج، متولد 21 آبان ماه سال 1360 است . مهدیه لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه سوره دارد و در حاضر حاضر دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی است.

دوات آنلاین-مهدیه نساج بازیگر نقش مینو در سریال مینو که سال گذشته پخش شد حالا در سریال خانواده دکتر ماهان نقش آهو را بازی کرده است. او  از بازیگران جوان و خوش‌سابقه سینما و تلویزیون ایران است. او پیش از این با سریال زیر پای مادر در نقش سارا خوش درخشیده‌ و مخاطبات زیادی را به خود جلب کرد‌ه‌ بود.

 

مهدیه نساج، متولد 21 آبان ماه سال 1360 است . مهدیه  لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه سوره دارد و در حاضر حاضر  دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی است.

 

مهدیه نساج بازیگری را از صحنه نمایش و تئاتر آغاز کرد و در تئاتر های شب بخیر مادر و اتوبوسی به نام هوس و نمایش ترانه ای برای آیدا خوش درخشید تا اینکه به طور حرفه‌ای‌تر توانست به بازیگری فکر کند

 

او بعد از درخشیدن در تئاتر برای بازی در سریال آسپرین دعوت و در این سریال هم به خوبی دیده شد و توانست در کنار دیگر بازیگر سرشناس آن سریال بدرخشد.

مهدیه نساج در فیلم های لابی و فیلم آقای ناظم هم بازی کرده است.

 

او سال 96 سریال رخساره را داشت و سپس در سریال زیرپای مادر خوش درخشید. او از جمله بازیگرانی است که توانسته اعتماد کارگردانهای سریالهای تلویزیونی را به خود جلب کند و نقش‌های اول زیادی به او پیشنهاد شده‌ است.

 

نزدیکان مهدیه می‌گویند او دختری بسیار بسیار صبور و مهربان است.

 

مهدیه فردی مقرراتی است و در آفیش‌ها به موقع حاضر می‌شود. این بازیگر به مد هم نگاه ویژه‌ای دارد و فعالیت‌هایی هم در این خصوص آغاز کرده‌ است اما هنوز آن را به طور کامل علنی نکرده و قصد دارد تا زمانی که برند خود را راه‌اندازی کند در این خصوص اخبار زیادی منتشر نکند.

رنگ آبی رنگ مورد علاقه مهدیه است. او معمولا طراحی لباس‌هایش را هم خودش انجام می‌دهد.

 

مهدیه عاشق رانندگی است و در سفرها بیشتر وقت را خودش رانندگی می‌کند.

 

رابطه او با خانواده‌اش بسیار خوب است. او به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند و می‌گوید تا زمانی که ازدواج نکرده قصد جدا شدن از خانواده را ندارد.

 

مهدیه نساج می‌گوید: کانون گرم خانواده همیشه باعث پیشرفت من بوده‌ است نمی‌توانم این موضوع را نادیده بگیرم همیشه حضور آنها باعث شده تا با سرعت بیشتری رشد کنم ضمن اینکه من کلا اهل خانواده‌ هستم و زیاد دوست ندارم که تنها زندگی کنم.

از هنرپیشه‌های مورد علاقه مهدیه، ترانه علیدوستی و فاطمه معتمد‌آریا هستند و می‌گوید این دو از بزرگان سینمای ایران هستند و دوست دارد با آنها هم‌بازی شود.

 

پیاده‌روی و دویدن از جمله ورزش‌هایی است که مهدیه دنبال می‌کند: من بازیگر جوانی هستم و استایلم قطعا در موفقیتم نقش مهمی دارد بنابراین باید به آن رسیدگی کنم و نباید بی‌توجه باشم. ظاهرم برایم خیلی مهم است و این موضوع را جدی میگیرم. به تغذیه‌ام خیلی می‌رسم ورزش می‌کنم و خواب کافی دارم تا بدنی سالم داشته‌ باشم.

 

او درباره نقشش در سریال مینو می‌گوید: کار موفقی خواهد شد. من این نقش را دوست داشتم و برای اینکه خوب بازی کنم بسیار تمرین کردم. مطمئنم با یک سریال متفاوت روبه‌رو خواهید شد و این سریال مخاطبان زیادی را جذب می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.