2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا هاویر در سریال ایلدا با ایرج خان ازدواج می کند

آیا هاویر در سریال ایلدا با ایرج خان ازدواج می کند

هاویر سیاه پوش شیرزاد است اما آیا او در ادامه سریال بار دیگر رخت عروسی را بر تن خواهد کرد؟

دوات آنلاین -سریال ایلدا از همه نظر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. داستان جذاب، بازی‌های خوب، موضوعی مهم که همان رشادت ایل نشینان در جنگ تحمیلی است و ... یکی از داستان‌های این سریال ماجرای زندگی هاویر با بازی آوا دارویت و علاقه ایرج خان با بازی پوریا پورسرخ به او است. آیا این دو در آخر سریال با هم ازدواج می‌کنند؟

پوریا پورسرخ در نقش ایرج خان در سریال ایلدا

ایرج خان؛ عاشق شکست خورده سریال ایلدا

ایرج خان عاشقی شکست خورده است. او مدت‌ها است هاویر را دوست دارد اما دختر جوان نه تنها اعتنایی به او نمی‌کند بلکه از وی بیزار هم هست. دلیل این بیزاری هم کاملا مشخص است.

 

ایرج خان از مسیر صحیح زندگی خارج شده است. قاچاق و خلاف می‌کند. از سویی هاویر شیرزاد را دوست داشت و حتی رخت عروسی بر تن کرد تا به خانه عشق خود برود اما شیرزاد به قتل رسید و تمام رویاهای دختر جوان نقش بر آب شد.

 

هاویر گمان می‌کند ایرج خان قاتل است و همین امر نفرت را بیشتر می‌کند. هر چه تنفر در این سو بیشتر زبانه می‌کشد در سوی دیگر آتش عشق ایرج خان شعله‌ورتر می‌شود. او نمی‌تواند هاویر را فراموش کند. بنابراین به تلاش خود برای ازدواج با عشق‌اش ادامه می‌دهد.

آوا دارویت در نقش هاویر در سریال ایلدا

آیا بی‌گناهی ایرج خان در قتل شیرزاد ثابت می‌شود

ایرج باید ابتدا ثابت کند در قتل شیرزاد هیچ نقشی نداشت و فقط فریب خورده بود. او در روز عروسی هاویر اشتباه بزرگی کرد و تاوان این اشتباه را نیز با آوارگی و زندگی سخت پس داد اما برای اثبات بی‌گناهی‌اش راهی دشوار در پیش دارد.

 

با این حال به نظر می‌رسد واقعیت در نهایت مشخص شود و ایرج بتواند به روستا بازگردد و به هاویر ثابت کند دست او روی ماشه نرفته و قتل کار افرادی دیگر است.

 

ایرج خان از این طریق می‌تواند بخشی از اعتماد از دست رفته را بازگرداند. همان طور که در عکس ابتدای مطلب مشخص است این دو در طول سریال بار دیگر در کنار هم قرار خواهند گرفت اما آیا این موضوع به معنای ازدواج آنها است.

 

مرگ ایرج خان

ایرج خان حین انتقال به شهر کشته می شود. این اتفاق درست پیش از ان می افتد که هاویر بخواهد او را ببخشد. به این ترتیب پرونده زندگی ایرج خان بسته می شود. البته او توانست ثابت کند قاتل شیرزاد نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.