2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
درآمد نجومی برای ستارگان سینما

درآمد نجومی برای ستارگان سینما

دواین جانسون با ۸۷.۵ میلیون دلار در صدر این فهرست قرار دارد نفر آخر جکی چان است که فقط ۴۰ میلیون دلار درآمد داشت.

دوات آنلاین -عدد و رقم‌ها واقعا نجومی هستند اما کاملا واقعیت دارند. این ارقام میزان درآمد ستارگان سینمای جهان هستند که رسانه معتبر فوربس منتشر کرده است. نگاهی به لیست پردرآمدترین بازیگران در سال 2020 بیندازید.

راک دوست‌داشتنی که تا همین چند سال پیش تنها در دنیای کشتی کج شناخته شده بود حالا برای دومین سال پیاپی به عنوان پردرآمدترین بازیگر سال دست پیدا کرده است.

دواین جانسون: ۸۷.۵ میلیون دلار

راک دوست‌داشتنی که تا همین چند سال پیش تنها در دنیای کشتی کج شناخته شده بود حالا برای دومین سال پیاپی به عنوان پردرآمدترین بازیگر سال دست پیدا کرده است. او برای هنرنمایی در فیلم «هشدار قرمز» که به‌زودی از سرویس استریم نتفلیکس منتشر می‌شود، ۲۳.۵ میلیون دلار حقوق دریافت کرد که بخش عظیمی از درآمد او در سال ۲۰۲۰ را شامل می‌شود. دواین جانسون به دلیل همکاری با شرکت‌های پوشاک ورزشی هم درآمد قابل توجهی در سال جاری داشته است.

 

درآمد ۷۱.۵ میلیون دلاری رایان رینولدز

بیشتر از ۲۰ میلیون دلار از درآمد هنگفت رایان رینولدز در سال ۲۰۲۰ به دلیل حضور در دو فیلم شناخته‌شده نتفلیکس یعنی «شش زیرزمینی» و «هشدار قرمز» به دست آمده است. با موفقیت این دو فیلم، نتفلیکس تایید کرد که همکاری‌های بیشتری با رایان رینولدز خواهد داشت که بدون هیچ شک و تردیدی حقوق نجومی دیگری برای او به همراه دارد.

 

مارک والبرگ: ۵۸ میلیون دلار

این ستاره فیلم‌های اکشن در سال‌های اخیر با نتفلیکس برای ساخت فیلم‌های بلند به توافق رسیده بود و نخستین فیلم او یعنی «اسپنسر محرمانه» در همان ماه‌های نخست انتشار بسیاری از رکوردهای نتفلیکس را شکست. بخش دیگری از درآمد مارک والبرگ هم از تهیه‌کنندگی در عناوین سریالی به دست آمده است.

بن افلک بازیگر سابق بتمن در دنیای سینمایی دی‌سی سومین بازیگر پردرآمد سال ۲۰۲۰ است.

بن افلک: ۵۵ میلیون دلار

بازیگر سابق بتمن در دنیای سینمایی دی‌سی سومین بازیگر پردرآمد سال ۲۰۲۰ است. او که پس از پایان دوران دوری‌اش از سینما دوباره روی پرده نقره‌ای ظاهر شده به شدت موفق بوده و به نظر می‌رسد دوران جدیدی از زندگی‌اش را آغاز کرده باشد. بن افلک که به دلیل اعتیاد به الکل تا مدت‌ها درگیر مشکلات شخصی بود امسال در دو فیلم «راه بازگشت» و «آخرین چیزی که او می‌خواست» هنرنمایی کرده است. فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» هم توسط سرویس استریم نتفلیکس ساخته شد.

 

ون دیزل: ۵۴ میلیون دلار

ستاره اصلی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در سال‌های اخیر که علاقه عجیبی به هنرنمایی در فیلم‌های اکشن هم دارد با تعویق تاریخ اکران نهمین قسمت از «سریع و خشن» درآمد بیشتری کسب کرد. ضمن این‌که ون دیزل به دلیل همکاری در تهیه‌کنندگی سریال انیمیشنی «سریع و خشن: جاسوسان مسابقه‌ای» که توسط نتفلیکس ساخته می‌شود، حقوق قابل توجهی دریافت کرده است.

تنها ستاره سینمای بالیوود که در لیست پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۲۰ حضور دارد، آکشی کومار است.

آکشی کومار: ۴۸.۵ میلیون دلار

تنها ستاره سینمای بالیوود که در لیست پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۲۰ حضور دارد، آکشی کومار است. او در حالی بیشتر از ۴۸ میلیون دلار درآمد داشته که با سرویس استریم آمازون پرایم روی سریال «پایان» کار می‌کند. اما بخش اصلی درآمد او از تبلیغ‌های تلویزیونی جنجالی به دست آمد؛ از مولتی ویتامین‌ها تا ضدعفونی‌کننده سرویس بهداشتی!

 

لین مانوئل میراندا: ۴۵.۵ میلیون دلار

پس از آن‌که سرویس استریم نتفلیکس حق پخش فیلم «همیلتون» را با ۷۵ میلیون خریداری کرد، لین مانوئل میراندا برای نخستین بار به لیست پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۲۰ راه پیدا کرد. این بازیگر که بیشتر به دلیل حضور در نمایش‌های تئاتری شناخته می‌شود حتی با وجود تعطیلی سالن‌های تئاتر برادوی هم درآمد بی‌نظیری داشته است.

اگرچه ویل اسمیت در سال‌های نخستین قرن بیست و یکم محبوبیت بی‌نظیری داشت اما او هنوز هم می‌تواند از این شهرت خاک‌خورده درآمد داشته باشد.

ویل اسمیت: ۴۴.۵ میلیون دلار

اگرچه ویل اسمیت در سال‌های نخستین قرن بیست و یکم محبوبیت بی‌نظیری داشت اما او هنوز هم می‌تواند از این شهرت خاک‌خورده درآمد داشته باشد. او در سال ۲۰۲۰ فیلم «پادشاه ریچارد» را دارد که داستان زندگی ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا ویلیامز تنیسورهای شناخته‌شده را روایت می‌کند. ضمن این که ویل اسمیت درآمد قابل توجهی از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دارد.

آدام سندلر سال گذشته با هنرنمایی در فیلم «الماس‌های تراش‌نخورده» نامزد جایزه اسکار شد.

آدام سندلر: ۴۱ میلیون دلار

بازیگر محبوب فیلم‌های کمدی آمریکایی در سال‌های اخیر انتخاب‌های خوبی نداشته اما هنوز هم زندگی مطلوبی دارد. آدام سندلر سال گذشته با هنرنمایی در فیلم «الماس‌های تراش‌نخورده» نامزد جایزه اسکار شد. او اعلام کرد اگر نتواند این جایزه را کسب کند، به بازی در فیلم‌های کمدی بد ادامه می‌دهد! متاسفانه سندلر شانسی برای به‌خانه‌بردن جایزه اسکار نداشت. بنابراین او یک توافق همکاری جدید با سرویس استریم نتفلیکس امضا کرده که شامل چهار فیلم دیگر هم می‌شود. تعدادی از فیلم‌های ضعیف سندلر در سال‌های اخیر توسط نتفلیکس ساخته شده‌اند که شاید معروف‌ترین آن‌ها فیلم «راز و رمز قتل» باشد. فیلمی که به یکی از محبوب‌ترین عناوین این سرویس استریم هم تبدیل شد.

جکی چان هنوز هم یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است.

جکی چان: ۴۰ میلیون دلار

با گذشت بیشتر از شش دهه هنرنمایی در دنیای سینما، جکی چان هنوز هم یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است. او در سال ۲۰۲۰ موفق به کسب ۴۰ میلیون دلار دیگر هم شده که تقریبا همه این درآمد به دلیل حضور در تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی به دست آمده ‌کار دوست‌داشتنی حقوق قابل توجهی به همراه دارد.

 

منبع: ایرنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.