2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال بچه های نسبتا بد از شبکه آی فیلم+ خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال بچه های نسبتا بد از شبکه آی فیلم+ خلاصه داستان و بازیگران

بچه های نسبتا بد سریال بسیار جذابی است که آی فیلم آن را بازپخش می‌کند. هر آنچه درباره این سریال باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال بچه های نسبتا بد که اولین بار در سال 1392 از شبکه یک پخش شده بود این بار روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است. ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان این سریال را بخوانید:

 

خلاصه داستان سریال بچه های نسبتا بد

سریال بچه های نسبتا بد داستان 4 جوان است که ۲ هزار سکه‌ متعلق به یک موسسه خیریه را که قرار است در روز عید فطر به زوج‌های نیازمند اهدا شود، می‌دزدند. در این میان طاها که به تازگی از زندان آزاد شده و مسئولیت انتقال سکه‌ها را از صرافی به موسسه‌ خیریه بر عهده داشته، مظنون شناخته می‌شود و ... .

عکسی از پشت صحنه سریال بچه های نسبتا بد

سیروس مقدم کارگردان بچه های نسبتا بد گفته است: من خواننده صفحات حوادث هستم و بیشتر ایده هایم را از آنها می گیرم. بسیاری از اخبار و حوادث از مسائل بسیار کوچک شروع شده است. در بخش فیلمنامه تمام تلاشمان را کردیم که انگیزه ها را باورپذیر کنیم. ممکن بود 20 ساعت کار کنیم اما از هیچ برداشتی به دلیل تند بودن ریتم کار نگذشتیم.

 

پیمان عباسی نیز خاطرنشان کرد: باید بگویم عین همین دزدی، چهار - پنج سال پیش در صفحه حوادث یکی از روزنامه‌ها درج شده بود و آن هم سرقت 2000 سکه بود که متعلق به یک مراسم خیریه بود. من زمانی که این خبر را شنیدم، در ذهنم ماند؛ البته نمی‌دانم که در آن سرقت گاو صندوقی وجود داشت یا خیر؟ اما ماجرای دزدی مربوط به سرقت 2000 سکه بود. طراحی دزدی بر اساس درام خودمان شکل گرفت و در واقع لازم است بگویم در این قصه کمی بی‌پرواتر پیش رفتیم و این سه جوان در سریال «بچه‌های نسبتا بد» خودشان را ته خط نشان دادند و حرف اول و آخرشان این بود که باید سکه‌ها را می‌دزدیدند؛ ضمن اینکه هیچ ترسی هم ندارند.

عکسی از پشت صحنه سریال بچه های نسبتا بد

آخر سریال بچه های نسبتا بد چه می‌شود

مقدم درباره قهرمان قصه بیان کرد: اگر ما قهرمان قصه مان به معنای بچه مثبت بدانیم، قصه ما قهرمان نداشت.بچه های قصه ما با وجوهی خاص تبدیل به بچه مثبت های فیلم ما شدند.

حمید گودرزی در  سریال بچه های نسبتا بد

وی در خصوص پایان سریال بچه های نسبتا بد توضیح داد: وقتی از تراژدی صحبت می کنید نمی توانید آن را آبی نشان بدهید بلکه قرمز است. من بیست و چند قسمت مخاطبم را با انواع استرس ها و نگرانی ها روبرو کردم و به نظرم این حق مخاطب است که نفسی از روی آرامش داشته باشد. با همه این اوصاف سکانس فینال غیرقابل پیش بینی است و ما وسوسه وتردید را با وجود یک نیروی شیطانی دیگر نشان دادیم.

عکسی از پشت صحنه سریال بچه های نسبتا بد

ساعت پخش و تکرار سریال بچه های نسبتا بد از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» هر شب ساعت ۲۲ از آی‌ فیلم پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار خواهد شد.

صحنه ای از سریال بچه های نسبتا بد

بازیگران سریال

از جمله بازیگران اصلی این مجموعه می‌توان به نیکی مظفری، آیدا فقیه زاده، سیدعلی طباطبایی، حمید گودرزی، میلاد کی‌مرام، اشکان خطیبی، یوسف تیموری، مهرانه مهین‌ترابی، مجید مشیری و اکبر عبدی اشاره کرد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.