2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل نیکی مظفری بازیگر نقش سیاره در سریال بچه های نسبتا بد

بیوگرافی کامل نیکی مظفری بازیگر نقش سیاره در سریال بچه های نسبتا بد

نیکی مظفری به نامی آشنا در عرصه بازیگری تبدیل شده است. سریال بچه های نسبتا بد اولین تجربه حرفه‌ای او در تلویزیون بود.

دوات آنلاین-نیکی مظفری بازیگر توانایی است. حالا او را نه به دلیل فرزند مجید مظفری بودن بلکه به واسطه توانایی‌ها و هنر خودش می‌شناسند. سریال بچه های نسبتا بد و بازی در نقش سیاره اولین گام این بازیگر در تلویزیون بود. با بیوگرافی نیکی مظفری بیشتر آشنا شوید:

 

زندگینامه نیکی مظفری

سلام سینما نوشت: نیکی مظفری متولد شهریور ماه 1366 بازیگر ایرانی است. او فعالیت بازیگری خود را از کودکی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بچه ها قصه ها» آغاز کرد. او فرزند مجید مظفری، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون است.

 

فوت مادر نیکی مظفری

نیکی مظفری گفته: سالهاست که متاسفانه مادرم را از دست داده ام و در طی این سال ها پدرم برای من نه تنها پدر بلکه بهترین مادر بوده و خیلی جالب است بدانید که من روز مادر را حتی قبل از مادر بزرگم، به پدرم تبریک می گویم.

نیکی مظفری در کنار پدرش

پدر نیکی مظفری چه راهنمایی‌هایی کرد

نیکی مظفری به پارس نیوز گفته است: من سال ها و در حقیقت از دوران کودکی عاشق بازیگری بودم و خیلی این فضا و این حرفه و این نوع فعالیت را دوست داشتم. هر لحظه زندگی کردن با مجید مظفری چیزهایی را به آدم می آموزد و حتی رابطه پدر و دختری هم می تواند یک کلاس درس باشد. بعد از اینکه من چند سال پشت دوربین فعالیت داشتم، طراحی صحنه و لباس انجام می دادم و در کارهای تهیه و تولید به پدرم کمک می کردم، خیلی دوست داشتم که نور، دوربین و صدا و حتی معاشرت و روابط عمومی که یک بازیگر می تواند با عوامل پشت دوربین داشته باشد را بشناسم. وقتی تصمیم گرفتم که وارد عرصه بازیگری شوم، پدرم جمله ای به من گفت که خیلی به من کمک کرد.

 

پدرم گفت: « نیکی مظفری باش، دختر مجید مظفری نباش» در ابتدا از این حرف پدرم خیلی ناراحت شدم و گفتم من به حمایتت در این راه نیاز دارم و او گفت: تو باید نیکی مظفری باشی نه مجید مظفری. من در آن لحظه به طور کامل متوجه مفهوم این حرف پدر نشدم اما بعد که به آن فکر کردم دیدم چقدر خوب است که اگر کسی مثل هادی مرزبان به من پیشنهاد کاری را می دهد به خاطر استعداد و توانایی خودم و اعتمادی است که او به من داشته و نه به خاطر آشنایی و دوستی با پدرم یا به اعتبار اسم و هویت مجید مظفری. وقتی شهرام زمانی به من اعتماد کرده و پیشنهاد بازی در کنار کسانی را می دهد که هر کدام دارای تجربیات بسیاری هستند و حرفی برای گفتن دارند، بسیار برایم ارزشمند است و امیدوارم توانسته باشم پاسخگوی این اعتماد بوده و موجب پشیمانی آنها نشده باشم.

 

اما در مورد تصمیم گیری و انتخاب نقش ها و کارهایم چه در تئاتر و چه در سینما و تلویزیون و همچنین در تمام مراحل و امور زندگی، معاشرت ها و روابطم مطمئنا همیشه اولین و آخرین شخصی که با او مشورت و صحبت کرده ام پدرم بوده هر چه دارم از پدر و مادرم دارم.

 

این بازیگر به میزان هم گفته است: پدرم همیشه به من انگیزه و اعتماد به‌ نفس داد و همیشه سعی بر این دارد که من را طوری هدایت کند که بتوانم خودم تصمیم نهایی را برای انتخاب کارهایم بگیرم و همهترین مشوق من در بازیگری بوده است، اما همیشه مشورت وی برایم مهم بوده و به من کمک کرده تا با دید بازتری نقش‌هایی را که دوست داشتم انتخاب کنم و همیشه زمانی که کاری به من پیشنهادشده است با وی مشورت می‌کنم و پس از آن‌که تصمیم به ایفای نقش جدی شود، در مورد نقش با یکدیگر صحبت می‌کنیم و برای نزدیک شدن به نقش از پدرم راهنمایی می‌گیرم.

نیکی مظفری بازیگر نقش سیاره در سریال بچه های نسبتا بد

بازی در نقش سیاره در سریال بچه های نسبتا بد

سریال بچه های نسبتا بد نخستین تجربه تلویزیونی من بود. بعد از فعالیت هایی که در حوزه تئاتر داشتم، بالاخره به صورت جدی وارد تلویزیون شدم. شهرام زمانی که بازیگردان این مجموعه بود، مرا برای این نقش مناسب دانسته و انتخاب کرد که جا دارد از ایشان تشکر کنم به خاطر اعتمادی که به من کرد. به گمان من انتخاب بسیار سختی بود برای اینکه من دختر مجردی هستم که هیچ وقت تجربه زندگی مشترک نداشتم و ایفای نقش خانم بارداری که در فراز و نشیب های زندگی اش تصمیم می گیرد بحران را مدیریت کند.

 

فیلم‌ها و سریال‌های نیکی مظفری

سریال بچه های نسبتا بد

فیلم سایه های هجوم

فیلم نقطه کور

سریال سلام آقای مدیر

سریال دومینو

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.