2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل آیدا فقیه زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بچه های نسبتا بد

بیوگرافی کامل آیدا فقیه زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بچه های نسبتا بد

آیدا فقیه زاده علاوه بر نقش مرجان در سریال بچه های نسبتا بد به خاطر نقش بهار در سریال زمانه هم شهرت دارد. درباره این بانوی هنرمند بیشتر بخوانید.

دوات آنلاین-آیدا فقیه زاده بازیگر بسیار توانایی است که او را در سریال‌های ماندگاری مانند زمانه و بچه‌های نسبتا بد دیده‌ایم. او در سریال بچه های نسبتا بد نقش مرجان را بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید:

 

زندگینامه آیدا فقیه زاده

سایت آی فیلم نوشت: آیدا فقیه زاده  متولد سال ۱۳۶۳ خورشیدی ، فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است.

 

در سال ۸۷ بود که به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری در کلاس‌های بازیگری «امین تارخ» شرکت کرد و بعد از آن هم به سریال «زمانه» معرفی و با بازی در نقش «بهار» به شهرت رسید.

با زندگینامه آیدا فقیه زاده آشنا شوید

سریال‌های آیدا فقیه زاده

آیدا فقیه زاده ابتدا در سریال راه شیری بازی کرد. سپس نقش بهار را در سریال زمانه به عهده گرفت و بعد از آن در سریال بچه‌های نسبتا بد در نقش مرجان ظاهر شد.

 

به بازیگری به چشم شغل نگاه نکردم

بخشی از حرف‌های آیدا فقیه زاده را که افکار نیوز به نقل از مجله راه زندگی منتشر کرده است بخوانید: هیچ وقت به چشم یه شغل به بازیگری نگاه نکردم البته نه به این معنی که من هیچ نیازی به بخش مالی این کار ندارم و آدم پولداری هستم! نه اصلاً این طور نیست! بازیگری از همون روزی که جرقه اش در ذهن من خورد و دوستدار بازیگری شدم برایم خیلی جدی تلقی شد و همیشه از آن به عنوان احساسی همیشگی یاد می کنم.

 

چیزی که همیشه و تحت هر شرایطی باید در اختیار هر بازیگری باشد. من کارم را از سال ۸۸ شروع کردم آن هم با سریال «خلسه» که هنوز هم پخش نشده اما برای رسیدن به حالا واقعاً صبوری کردم و دنبال کارهایی بودم که چیزی را کشف کنم و تاثیرگذار باشم. در بازیگری دنبال دریافت بودم، کسی که کار من را می بینه چقدر درباره اون فکر می کنه یا در پَسِ نگاهش دنبال چی می گرده. بازیگری احساس خاصیه که بهش جدی نگاه می کنم گاهی هم می تونه شغل هم باشه، اما خاص، جدی و مسحور کننده است.

آیدا فقیه زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بچه های نسبتا بد

درسی که آیدا فقیه زاده از زندگی گرفت

زندگی با همه مشکلات و دغدغه هاش یادت می ده که صبور باشی. اصلاً اگه زندگی و مشکلاتش نبود شاید این صبوری هم وجود نداشت. زندگی ارزش این را نداره که تو بخوای به خاطر هیچی خودت را آزار بدی و از آزار دیدن تو دیگران هم آزار ببینند. خیلی اتفاقات در زندگی ما می افته که حق ما نیست اما سرنوشت این را خواسته. اگه قرار باشه که به خاطر این چیزهای کوچیک خودت را آزار بدی لذتی از زندگی ات نمی بری.

 

به من ثابت شده که تو اگه خوبی کنی خوبی حتماً بر می گرده و از هر دستی بدی از همون دست هم پس می گیری. فکر مثبت داشته باشی و برای هر کسی خیر بخوای حتماً خیر برات پیش میاد. فقط خوبی و خیرخواهیه که خوشحالت می کنه.

 

بازی در نقش مرجان در سریال بچه های نسبتا بد

آیدا فقیه زاده درباره نقش مرجان در سریال بچه‌های نسبتا بد گفته است: در این کار مرجان رگ های خاکستری داره که هر چی داستان جلوتر می ره اون رو منفی تر از این چیزی هم که هست می بینیم، حتی ممکنه رو به سیاهی هم کشیده بشه.

 

مرجان و طاها یه عشق پاک و صادقانه دارند. وقتی کاری مورد توجه مردم قرار می گیرد که در آن دو بازیگر به خوبی مقابل هم بازی کردند باز هم ممکن است پیشنهاد تازه ای هم داده شود. این بار هم ماجرا به همین شکل بود. جالبه برات بگم قبل از این سریال من و حمید گودرزی پیشنهادهایی داشتیم که در کار دیگری مقابل هم باشیم اما هر دوی ما قبول نکردیم تا رسیدیم به سریال «بچه های نسبتاً بد» که حمید گودرزی قرارداد بسته بود و من هم به فاصله چند روز به گروه رسیدم و وقتی فهمیدم که دوباره حمید گودرزی نقش مقابلم را بازی می کند، خب خوشحال شدم چون چیزهای خوبی را در زمانه ازش یاد گرفته بودم. تجربه مثبت خوب زمانه برای من جای تردید نذاشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.