2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل سریال میانبر + خلاصه داستان و گفت‌وگو با بازیگران

معرفی کامل سریال میانبر + خلاصه داستان و گفت‌وگو با بازیگران

سریال میانبر که از شبکه 5 و شبکه شما پخش می‌شود سریالی طنز است که به موضوع آپارتمان نشینی می‌پردازد.

دوات آنلاین-موضوع سریال میانبر بی‌ارتباط با مساله انتخابات نیست نیست؛ منتهی انتخابات در یک مجتمع مسکونی. محصول معاونت امور استان‌ها و تولید صدا و سیمای مرکز البرز است که از شبکه پنج پخش شود.

 

خلاصه داستان سریال میانبر

میانبر با نگاهی طنز به مشکلات و مسائل یک مجتمع مسکونی و ساکنان آن می‌پردازد که برای حل این مسائل انتخابات تشکیل می‌دهند.

 

تهیه کننده سریال میانبر درباره داستان آن توضیح داد: داستان در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه رو هستند. از طرفی با انتخاب مدیر ساختمان مواجه می شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می خورد. یکی از مضامین مهم این سریال انتخاب های اشتباهی است که باعث بروز مشکلات می‌شود.

 

بازیگران سریال میانبر

در این سریال بازیگرانی چون: غلامرضا نیکخواه، کمند امیرسلیمانی، محمود جعفری، امیر نوری، سیاوش چراغی‌پور، شهین تسلیمی، آرش نوذری، اشکان اشتیاق و حمید نیک نبرد ایفای نقش کرده‌اند.

 

سریال میانبر چند قسمت است

این مجموعه به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه‌کنندگی محمد صالحیان در 30قسمت تولید و از شبکه 5 پخش می‌شود.

 

ساعت پخش سریال  میانبر

این مجموعه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 23 از شبکه پنج پخش خواهد شد و تکرار آن ساعت‌های 2 و 30 دقیقه بامداد و 10 و 30 دقیقه صبح روز بعد خواهد بود.

 

همچنین این سریال با یک روز تاخیر از شبکه شما هم ساعت 21پخش می شود.

 

تلخ و شیرین آپارتمان نشینی

آرش نوذری درباره نقشی که در میانبر بازی می کند به جام جم گفت: من نقش شخصیتی به نام شاهین را بازی می کنم که همسرش که دخترعموی او نیز هست، پس از سال های بسیاری باردار است.

 

وی همچنین افزود: شاهین فروشنده لوازم پلاستیکی است و با همسرش در یک آپارتمانی زندگی می کنند که ماجراهایی در آنجا رقم می خورد. مسائلی درباره آپارتمان نشینی و اتفاقات تلخ و شیرینی که می تواند داستان هایش برای مخاطب ملموس باشد و از این رو مورد توجه قرار بگیرد. همه اعضای گروه در تلاشند تا مجموعه جذاب و دیدنی را به مخاطبان سریال ارائه دهند. به هر حال زندگی آپارتمان نشینی هم دغدغه های خاص خودش را دارد و از این رو می تواند اتفاقات این ساختمان برای مخاطبان سریال باورپذیر باشد.

 

کل‌کل‌های جالب من و همسرم

کمند امیرسلیمانی در گفت و گو با جام جم در خصوص نقشی که در سریال  میانبر ایفا می کند بیان کرد: من در این سریال نقش «شیما» را بازی می‌کنم که یکی از ساکنین این ساختمان است. شیما گیاه خوار است و با همسرش خیلی کل کل های جالبی دارند. هر بار هم در این ساختمان یک سری اتفاقات می افتد که ماجراهای سریال را تشکیل می دهد.

 

وی درباره حضورش در مجموعه های طنز و به خصوص این کار هم توضیح داد: من فکر می کنم ویژگی این کار برای من کمدی بودن آن است؛ چون من خیلی به بازی در کارهای کمدی و طنز علاقه ندارم. اما در حال حاضر که مشغول فیلمبرداری کار هستیم، احساس می کنم برایم تجربه شیرین و جالبی است. البته پیش از این هم تجربه کار کمدی داشتم، اما چندان علاقه ای به کار کردن در این ژانر ندارم و همواره فکر می کردم که بهتر است در کارهای جدی حضور داشته باشم. با این حال فضای شاد و خوب کار در صحنه و پشت صحنه برایم لذت بخش و تجربه خوبی برای من است، ضمن این که گروه خوبی هم داریم و با حال خوب مشغول کار هستیم.

 

وی در پایان درباره بازخورد مخاطب و پیش‌بینی‌اش هنگام پخش سریال هم عنوان کرد: امیدوارم که مردم این سریال را دوست داشته باشند. گرچه معتقدم که سلیقه مخاطب مدام در حال تغییر است و از این نظر نمی توان پیش بینی درستی کرد. با این حال با توجه به داستان سریال و فضایی که در آن مشغول به کار هستیم و این که سعی شده داستان هایی روایت شود که به روز باشد و با دغدغه های امروزی مخاطبان تناسب داشته باشد و فکر می کنم سریال بتواند مورد توجه مردم قرار بگیرد و آنها  با داستان ها و شخصیت های آن ارتباط برقرار کنند.

 

شخصیت نادر برای من چالش جذابی است

سیاوش چراغی پور بازیگری که این روزها بازپخش مجموعه «لیسانسه‌ها» را روی آنتن دارد، درباره نقشی که در این سریال بازی می کند به جام جم گفت: من در این سریال نقش مردی به نام نادر را بازی می کنم که لوازم خانگی می فروشد و از این رو شخصیت بازاری دارد. ویژگی این نقش برای من تفاوتی بود که با کارهای قبلی من دارد و تاکنون چنین نقشی را بازی نکرده بودم و از این رو برایم چالش برانگیز است.

 

وی همچنین ادامه داد: در مجموع می توانم بگویم که این کار در چارچوب طنز قرار دارد اما نه به آن مفهوم عام. بلکه موقعیت هایی در داستان برای شخصیت ها پیش می آید که به کمدی نزدیک است.

 

او درباره همکاری اش با یزدان فتوحی هم توضیح داد: این نخستین بار است که با آقای فتوحی به عنوان کارگردان سریال همکاری می کنم. البته پیش از این در یک فیلم کوتاه کار کرده بودم که ایشان دستیار برنامه ریز بود. اما همیشه آقای فتوحی از دوستان خوب من بود و هر دو درصدد بودیم شرایطی مهیا شود تا با هم همکاری کنیم که خوشبختانه در این سریال این اتفاق افتاد.

 

چراغی پور در پاسخ به این سوال که چه پیش بینی از بازخورد مخاطب هنگام پخش سریال خواهد داشت هم بیان کرد: با توجه به فیلمنامه و داستانی که من به عنوان یکی از بازیگران این کار خواندم، فکر می کنم بتواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و کار را دوست داشته باشند. ما هم در تلاشیم  موقعیت هایی که در قصه وجود دارد را برای مخاطب جالب و شیرین کنیم. ضمن اینکه هیچ نکته ابهامی در داستان وجود ندارد.وی در پایان هم گفت: یکی از نکات مثبت کار این است که همزمان با تولید روی آنتن می‌رود و همین نکته باعث می شود بازتاب مخاطب را ببینیم و نکات مثبت آن را قوی کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بابائی 1398/11/27
سلام.من دیشب قسمتهایی از این سریال رو دیدم خوشم اومد.به نظر سریال خوبی باشه.امیدوارم صداسیما به کارهای طنز اهمیت بیشتری بده.مثل سریالهای طنزی که آقای عطاران،جواد رضویان و مهران مدیری و سعید آقاخانی کار میکردن و واقعا لذت بخش بودن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.