2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
خرید 240 سیم کارت با کارت ملی مردگان

خرید 240 سیم کارت با کارت ملی مردگان

اعضاء این باند با تصاویر کارت های ملی افراد فوت شده سیم کارت را خریداری و سپس به مبلغ 100 تا 150 هزار تومان به متقاضیان می فروختند.

دوات آنلاین-رئیس کلانتری 209 پایانه ترمینال غرب از دستگیری 4مرد جوان که با تصاویر کارت ملی متوفیان 240 سیم کارت فعال خرید و فروش می کردند، خبر داد.

 

ستوان یکم "مهدی کیاشمشکی" گفت: چندی پیش اخباری مبنی بر اینکه افرادی در پایانه غرب سیم کارت های فعالی می فروشند که پس از 2 ماه این سیم کارت ها غیرفعال و از دسترس خارج می شود به کلانتری اعلام شد.

 

وی افزود: تیمی از ماموران تجسس کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و دریافتند که سیم کارت های فعال بدواً به نام متوفیان ثبت و سپس به نام خریداران اخیر منتقل شده است.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گشت زنی های هدفمند ماموران 4 مرد جوان را در حال فروش سیم کارت های فعال شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی مقام قضائی هر 4 متهم دستگیر و در بررسی های بیشتر 240 سیم کارت فعال به نام متوفیان از آنان کشف شد.

 

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب افزود: در بررسی ها پلیسی مشخص شد که اعضاء این باند با تصاویر کارت های ملی افراد فوت شده سیم کارت را خریداری و سپس به مبلغ 100 تا 150 هزار تومان به متقاضیان می فروختند.

 

ستوان یکم کیاشمشکی با بیان اینکه سیم کارت های کشف شده تحویل نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.