2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حقه‌های عجیب زنی برای طلاق

حقه‌های عجیب زنی برای طلاق

این زن با وکالتنامه‌ای جعلی درخواست طلاق داد و خواهرش را برای آزمایش به پزشکی قانونی فرستاد.

دوات آنلاین-با شکایت مردی که مدعی بود زنش را طلاق نداده اما حکم طلاق در اختیار همسرش است،‌ فاش شد زن جوان برای جدایی حقه‌هایی را به کار برده و وکالتنامه‌ای را جعل کرد است.

 

چندی پیش مردی به یکی از دادسرا‌های تهران مراجعه کرد و از طلاق  همسر خود با وکلاتنامه‌ای خبر داد که وجود خارجی ندارد.

 

با طرح این شکایت تحقیقات در مورد ادعا و گفته‌های مرد جوان شروع شد. مرد جوان گفت: من خارج از کشور بودم و وقتی به ایران برگشتم متوجه شدم همسرم از من طلاق گرفته‌ است. وقتی جزییات را پیگیری کردم متوجه شدم این کار با استفاده از وکالتی که ظاهرا من به او داده‌ام انجام شده است اما مساله این است که من اصلا وکالتنامه‌ای برای طلاق به او نداده‌ام.

 

با طرح این ادعا تحقیقات ادامه یافت و امضای وکالت‌نامه‌ای که برای طلاق استفاده شده بود به کارشناسان تشخیص خط داده شد که آنها نیز جعلی بودن دست‌خط و امضای وکالت نامه را تایید کردند. در ادامه زن جوانی که برای طلاق از همسرش از این وکالت‌نامه استفاده کرده بود احضار شد و در این خصوص مورد بازجویی قرار گرفت که در نهایت اعتراف کرد برادر همسرش این وکالت‌نامه را به او داده است.

 

به این ترتیب برادر شوهر او نیز احضار شد و در حالی که منکر ماجرا بود دستخط  و امضای او در اختیار کارشناس قرار گرفت که کارشناسان دخالت او در این جعل را تایید کردند و در ادامه کار به هیات پنج نفره کشید.

 

در ادامه بررسی‌ها نشان داد این تنها تخلفی نبوده که در این ماجرا اتفاق افتاده است و زمانی که در گواهی عدم بارداری که برای حکم طلاق به دادگاه ارایه شده نیز تخلفاتی رخ داده است،‌ چون در تاریخی که گواهی صادر شده زن جوان در ایران نبوده و در خارج از کشور به سر می‌برده است.

 

بنابراین زن جوان بار دیگر احضار شد و این بار نیز پس از ضدونقیض گویی اعتراف کرد و گفت خواهرش به جای او به آزمایشگاه رفته و برای او گواهی گرفته است.

 

در حال حاضر تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.