2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آخر سریال ملکاوان چه می‌شود

آخر سریال ملکاوان چه می‌شود

کارگردان سریال ملکاوان می‌گوید این سریال پایان باز ندارد و آخر آن کاملا مشخص است.

دوات آنلاین-سریال ملکاوان داستانی معمایی دارد و به واسطه قصه جذاب و البته حضور بازیگران کاربلد توانسته از همان ابتدا نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند. این سریال معماها و رازهای زیادی را مطرح می‌کند که تا پایان سریال به همه آنها جواب داده خواهد شد.

 

احمد معظمی- کارگردان سریال ملکاوان در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ تفاوت این  مجموعه با سریال‌های قبلی‌اش که در ژانر معمایی ساخته شده‌اند، توضیح داد: در این سریال از همان قسمت اول شما با داستان‌های مختلفی درگیر هستید که همگی به هم مرتبط هستند، درعین حال هر کدام داستان جذابیت خود را هم دارند. «ملکاوان» سریال معمایی رازآلود است و تفاوت آن در این است که هر اتفاقی و هر صحنه‌ای در پلان‌های بعد و یا قسمت‌های بعد بیشتر آشکار شده و مخاطب را شگفت‌زده می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل نازنین فراهانی بازیگر نقش مهسا در سریال ملکاوان

 

ملکاوان در ژانر وحشت نیست

وی با تاکید بر اینکه سریال ملکاوان ژانر وحشت نیست، توضیح داد: ژانر وحشت خصوصیات و اقتضائات خاص خود را دارد، اینکه در این قصه یک قلعه متروک و تاریک داریم، با سایه‌ها و صداهای جغد و جیغ، نمی‌توان کار را ژانر وحشت نامگذاری کرد. ولی برخی از صحنه‌های ترسناک در بعضی از قسمت‌های این سریال وجود دارد که شنیده‌ام شبکه «آی فیلم» قرار است رده بندی سنی در آن قسمت‌ها لحاظ کند.

 

معظمی با اشار به فضای این مجموعه گفت: معماهایی در قسمت‌های اولیه هست که در قسمت‌های بعدی و حتی شاید در انتها راز آن برملا شود و این روند در کل قسمت‌های سریال جریان دارد.

 

بیشتر بخوانید: جواب مسابقه شبکه آی فیلم درباره سریال ملکاوان را چگونه ارسال کنیم

 

کارگردان سریال ملکاوان درباره‌ اینکه آیا این سریال جزو سریال‌های پرهزینه محسوب می‌شود؟ توضیح داد: این سریال با هزینه مناسبی تولید شده است ولی با توجه به داشته‌هایی مثل بازیگران سرشناس و پرتعداد و لوکیشن‌های متنوع و امکاناتی که دراختیار قرار گرفت، در ردیف سریال‌های ارزشمند گران قیمت قرار می‌گیرد.

نازنین فراهانی در سریال ملکاوان

پایان سریال ملکاوان

معظمی در پاسخ به اینکه آیا سریال ملکاوان پایانی باز دارد یا تکلیف همه چیز در قسمت آخر مشخص می‌شود؟ گفت: برخلاف معمول، همه اتفاقات و رازها در قسمت‌های انتهایی برملا نمی‌شود، بلکه در طول سریال کشف می‌شوند و پایان مشخصی دارد.

 

این کارگردان در پایان درباره‌ی اینکه آیا ساخت این مجموعه در فصل‌ دیگر ادامه خواهد داشت؟ گفت: اگر تصمیم به ساخت فصل دوم باشد، زمینه تولید آن وجود دارد، اما با این نگاه سریال را تولید نکرده‌ایم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/08/24
خواهش میکنم فیلم ملکاوان فصل دومش رو پخش کنین
ناشناس 1400/06/29
تورو خدا فصل دوم بسازید
ناشناس 1399/11/28
سریال ملکاوان خیلی خوب بود و مخاطب های زیادی داره و اگر زمینه فراهم هست پس چرا ادامه نمیدین ما مخاطب های سریال ملکاوان منتظر فصل دو این سریال هستیم امیدوا م فصل دومش روبسازین
مهسا 1399/05/23
عالیییییی بود این سرریال تو رو خدا فصل دومش رو هم بسازید تو فصل دوم‌حمید شریف زاده و برو بچه هاش هم بیارین
ناشناس 1398/12/01
چقدر جذاب بود این سریال ای کاش فصل دومش بیاد خصوصا کاراکتر وحید اقای رضا مولایی عالییی بودن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.