2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
انصاری‌فرد: به‌زودی مشکلات را حل و فصل می‌کنیم

انصاری‌فرد: به‌زودی مشکلات را حل و فصل می‌کنیم

مدیرعامل پرسپولیس امیدوار است اردوی قطر بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

دوات آنلاین - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبول دارد این باشگاه به تعهداتش در قبال کالدرون عمل نکرده است البته او اظهار امیدواری کرد در روزهای آینده بخشی از تعهدات انجام‌  شود.

 

بانک ورزش نوشت، محمد حسن انصاری فرد گفت: رایزنی های خوبی داشته ایم‌ و انشالله بخشی از مشکلات با تامین‌ منابع مالی طی روزهای اتی حل می شود. از همراهی آقای کالدرون و پذیرفتن زمان دادن برای حل مشکلات ممنونیم.

 

وی افزود: انشالله بتوانیم بزودی دیگر مشکلات در قبال بازیکنان و‌ پرسنل باشگاه را هم‌ حل و فصل کنیم. باشگاه به تعهدات خود در قبال کالدرون عمل نکرده و‌ امیدواریم طی روزهای آتی بخشی از تعهدات را طبق همکاری که ایشان داشته اند انجام‌ دهیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: موانع برای رفع مشکلات در برپایی اردوی قطر هم‌‌ در حال انجام‌ است تا انشالله اردوی پرسپولیس طبق خواسته سرمربی تیم در موعد‌ مقرر با حضور آقای کالدرون برگزار شود. امیدواریم اقدامات ما فردا منجر به نهایی شدن برپایی اردو در قطر شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.