2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شجاع خلیل‌زاده: اخبار خوبی به گوش بازیکنان پرسپولیس نمی‌رسد

شجاع خلیل‌زاده: اخبار خوبی به گوش بازیکنان پرسپولیس نمی‌رسد

شجاع خلیل زاده در صفحه اجتماعی اش نوشت: پرسپولیسی که نیاز به تقویت دارد نباید تضعیف شود. آقایان! به فکر باشید لطفا.

دوات آنلاین-  شجاع خلیل‌ زاده مدافع تیم پرسپولیس اصلا از اوضاع و احوال این باشگاه راضی نیست و گفته اخبار خوبی به گوش بازیکنان  نمی‌رسد.

 

بانک ورزش نوشت: شجاع خلیل‌ زاده با نگران خوانده وضعیت این روزهای پرسپولیس صدرنشین در صفحه اجتماعی خود نوشت: در روزهایی که همه تیم ها مشغول آماده سازی خود برای نیم فصل دوم هستند اما وضعیت پرسپولیس همچنان نامشخص است. متاسفانه اخبار خوبی به گوش ما و هواداران نمی رسد و ما هم نمی دانیم قرار است در روزهای آینده چه اتفاقاتی رقم بخورد. از دست بازیکنان که کاری ساخته نیست. باشگاه پرطرفداری مثل پرسپولیس نباید درگیر مشکلات این چنینی باشد. میلیون ها هوادار با برد و باخت پرسپولیس شاد می شوند و گریه می کنند و این نشان می دهد که سرنوشت پرسپولیس با زندگی هوادارانش گره خورده است. پرسپولیس نماینده ایران در آسیاست و این اصلا خوب نیست که چنین وضعیتی داشته باشد. امیدوارم مسئولان امر به داد باشگاه پرسپولیس برسند و کمک حال مدیر عامل تیم باشند تا بیشتر از این فرصت از دست نرود. پرسپولیسی که نیاز به تقویت دارد نباید تضعیف شود. آقایان! به فکر باشید لطفا.

 

امروز هم کالدرون با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هنوز هنوز هیچ اقدامی انجام نداده و پیشرفتی از نظر وی حاصل نشده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.