2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا یوسف و شیوا در سریال وارش با هم ازدواج می‌کنند

آیا یوسف و شیوا در سریال وارش با هم ازدواج می‌کنند

آشنایی یوسف و شیوا در سریال وارش بی‌دلیل نیست و قطعا این دو در بخشی از داستان ماجراهایی را رقم خواهند زد.

دوات آنلاین-سریال وارش هر چه به پایان نزدیک می‌شود بیشتر باید منتظر به سر و سامان رسیدن شخصیت‌های آن باشیم. در این میان احتمال ازدواج جاوید و شکوفه بسیار زیاد است اما آیا یوسف نیز لباس دامادی به تن می‌کند و با شیوا ازدواج می‌کند؟

 

یوسف که نقش بزرگسالی او را علیرضا جلالی تبار بازی می‌کند در سن ازدواج است. او شغل و منبع درآمد دارد و از ویژگی‌های لازم برای تاهل برخوردار است. از سویی دیگر شیوا که نقش او را حدیثه تهرانی تهرانی بازی می‌کند دختری دم بخت است که تا اینجای سریال خواستگاری ندارد.

 

مقدمات آشنایی یوسف و شیوا

یوسف و شیوا کنار دریا و درحالی که دختر جوان در حال نقاشی بود با هم آشنا شدند و یوسف ابتدا برخورد تندی با شیوا داشت اما در قسمتی دیگر وقتی شیوا با یک موتورسوار تصادف کرد یوسف به حمایت از او جلو رفت.

 

از طرفی دیگر شیوا یوسف را برای نمایشگاه نقاشی‌اش به تهران دعوت کرده است. به این ترتیب مقدمات لازم برای آشنایی هر چه بیشتر این دو نقش با یکدیگر فراهم شده است.

 

فاصله طبقاتی و خانوادگی

یوسف و شیوا از دو خانواده بسیار متفاوت هستند. پدر شیوا مردی سرمایه‌دار است که از ترفندهای خاص خودش برای کسب منفعت بیشتر استفاده می‌کند اما خانواده یوسف خانواده ای ساده هستند که زندگی صاف و ساده‌ای دارند.

 

این دو خانواده از نظر مالی نیز بسیار با هم تفاوت دارند. به نظر می‌رسد این موانع در مسیر ازدواج آنها وجود داشته و در ادامه باعث کشمکش‌هایی شود.

 

با این حال علیرضا جلالی تبار در مصاحبه‌ای گفته است یوسف در ادامه سریال نقش تاثیرگذاری دارد. یکی از اثرات این شخصیت می‌تواند تلاش او برای ازدواج با شیوا باشد.

 

بنابراین باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در سریال وارش باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.