2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آیا فصل دوم سریال وارش ساخته می‌شود

آیا فصل دوم سریال وارش ساخته می‌شود

اگر فصل دوم سریال وارش ساخته شود داستان به کجا می‌رود و موضوع آن چه خواهد بود؟

دوات آنلاین-سریال وارش از جمله سریال‌های پرطرفدار بود که حالا بحث بر سر ساخت فصل دوم آن نیز مطرح شده است. این سریال در گیلان فیلمبرداری شد و البته در ادامه به تهران رسید. بازی خوب الهام طهموری و نسرین بابایی در نقش وارش یکی از دلایل جذابیت این سریال بود.

 

تمایل برای ساخت فصل دوم سریال وارش

به نوشته فارس احمد کاوری کارگردان سریال وارش، درباره تولید این سریال در فصل‌های بعدی گفت: در حال حاضر متنی برای ادامه این سریال نوشته نشده است.

 

وی ادامه داد: سازمان صداوسیما برای ادامه این سریال تمایل داشت اما فعلا ایده و طرحی که بتوان آن را اجرایی کرد به دستمان نرسیده است.

نسرین بابایی در سریال وارش

قصه فصل دوم وارش در سیستان

این کارگردان در پاسخ به اینکه قصه فصل بعدی «وارش» در چه فضایی است؟، بیان داشت: فکر می‌کنم قصه‌ای که در زمان قبل از ورود به شمال و داستانی که در سیستان می‌گذشت، برای مخاطب جذابیت بیشتری داشت و اگر قرار باشد فصل بعدی را بسازیم قصه را از سیستان شروع می کنیم و با شخصیت هایی مثل یارمحمد که یکی از کاراکترهای دوست داشتنی مخاطبین بود پیش می رویم.

 

سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید و بازی بهنام تشکر، علیرضا کمالی ‌نژاد، ساناز سماواتی، نسرین بابایی، الهام طهموری، علیرضا جلالی تبار و ... سال گذشته از شبکه سه پخش شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/02/22
الان‌اگه‌بخواد فصل دوم‌ساخته شه، چه‌ماجرایی باید دنبال شه؟؟؟؟؟ وارش خو دیگه جون نداره بیاد،‌ پیر‌شده و سنش رفته بالا......و پسراشم‌خووووو هیچ..... چجوری میخواین یارمحمد رو بیارین ؟؟؟ و.... هزار سوال دیگه.
ناشناس 1399/02/20
لطفا اگه ، اگه احیانا ساخته شد لطف کنین این خانم بازیگر نقش وارش (دومی) رو جابجا کنین یکی دیگه بیاد همون اولی بهتر بود ، این دومی بنده خدا با اون چهره سراسر غمگینی که داشت کل فیلم رو خراب کرده بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.