2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل سریال ملکاوان که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود + خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال ملکاوان که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود + خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

خلاصه داستان سریال ملکاوان، تعداد قسمت‌های آن، بازیگران این سریال، ساعت پخش و تکرار آن را در این مطلب بخوانید:

دوات آنلاین-سریال ملکاوان که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود دومین سریالی است که این شبکه ساخته و پخش می‌کند. ملکوان داستانی معمایی – جنایی دارد.

 

سریال ملکوان را احمد معظمی کارگردانی کرده است. احمد معظمی کارگردانی نام آشنا است که پیش از این سریال هایی مانند سارق روح، جاده چالوس، شاید برای شما اتفاق بیفتد، سایبر و دیوار شیشه ای را ساخته بود.

عکس های سریال ملکاوان

خلاصه داستان سریال ملکاوان

ملکاوان نام ملک و منطقه‌ای در شمال کشور است. این سریال داستان زندگی زنی است که همسرش در خارج از کشور خودکشی کرده و این ماجرا و یافتن علت خودکشی پای نهادهای امنیتی را به میان میکشد و ماجراهایی را در این سریال رقم می‌زند که بسیار هیجان انگیز است. در این سریال ردی از صحنه‌های وحشتناک نیز دیده می‌شود.

عکس های سریال ملکاوان

بازیگران سریال ملکوان

داریوش فرهنگ، نازنین فراهانی، امین زندگانی، فریبا متخصص، پانته آ سیروس، کمند امیرسلیمانی، آسو پاشاپور، پرویز فلاحی پور، سعید امیرسلیمانی، علی سلیمانی، حسن اسدی، افسانه ناصری، غزال نظر، حمید شریف زاده، معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی، بهزاد داوری ، میثاق زارع و... بازیگران سریال ملکوان هستند.

 

کارنامه هنری داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ (متولد ۶ آذر ۱۳۲۶ در آبادان) از بازیگرانی است که وقتی نامش در یک سریال دیده می‌شود می‌توان اطمینان داشت با مجموعه‌ای خوش ساخت و تماشایی مواجه هستیم.

 

داریوش فرهنگ درخشانی فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد و دو سال بعد گروه تئاتر پیاده را تأسیس کرد.

 

وی در سال ۱۳۵۹ با ایفای نقش در فیلم کوتاه «سلندر» به کارگردانی واروژ کریم‌مسیحی، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت و پس از آن با فیلم‎نامه‌نویسی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم ۶۵ دقیقه‌ای «رسول پسر ابوالقاسم» (۱۳۶۰) فعالیت حرفه‌ای در سینما را تجربه کرد. نخسین ساخته‌ی تلویزیونی او با نام «سلطان و شبان» (۱۳۶۱) با استقبال زیادی از طرف مردم روبه‌رو شد.

 

وی کارگردانی فیلم‌هایی چون «طلسم» (۱۳۶۵)، «شب‌های تهران» (۱۳۷۹)، «تکیه بر باد» (۱۳۷۹)، «رز زرد» (۱۳۸۱) و «یک گزارش واقعی» (۱۳۸۷) و مجموعه‌هایی نظیر «تولدی دیگر» (۱۳۷۷)، «طلسم‎شدگان» (۱۳۸۳)، «راه شب» (۱۳۸۵) و «خنده در باران» (۱۳۸۹) را در کارنامه هنری‌اش دارد.

 

او همچنین به عنوان بازیگر در مجموعه‌هایی نظیر «تصمیم نهایی» (۱۳۸۰)، «معصومیت از دست رفته» (۱۳۸۰)، «پنج‎کیلومتر تا بهشت» (۱۳۹۰)، «کلاه پهلوی» (۱۳۹۱)، «محمد رسول‌الله (ص)» (۱۳۹۳) و «آمین» (۱۳۹۴) حضور داشته ‎است.

 

از افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه‌ی ویژه‌ی هیأت داوران و دیپلم افتخار بهترین فیلم و نامزدی سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «دو فیلم با یک‎بلیط» (۱۳۶۹) از نهمین جشنواره‎ فیلم فجر اشاره کرد.

 

فرهنگ، علاوه بر بازیگری و کارگردانی، به عنوان تهیه‌کننده، طراح تیتراژ و طراح صحنه و لباس نیز سابقه‌ فعالیت دارد.

عکس های سریال ملکاوان

سریال ملکاوان چند قسمت است

این سریال در 30 قسمت ساخته شده و بخشی از آن در تهران و بخشی نیز در چالوس فیلمبرداری شده است و در قالب ژانرهای وحشت و معمایی جا می‌گیرد.

 

سایر عوامل ملکاوان

‌دیگر عوامل سریال «ملکاوان» عبارتند از: تهیه کننده: محمد مصری پور، کارگردان: احمد معظمی، نویسنده: سیمه تاجیک

 

جانشین تهیه کننده: مصطفی ساریخانی، تصویر بردار: احمد گودرزی، صدابردار: مهرداد دادگری، صداگذار: احسان افشاریان، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح لباس: مهشید صادقی، طراح گریم: محمد رضا ملکی، تدوین: حسین مرشد شیرازی، برنامه ریز سید جواد حسینی، دستیاران کارگردان ساغرنوری، میلاد گروسی، منشی صحنه سحر ضیایی، اصلاح رنگ و نوروطراح تیزر : محمد حسین بزرگیان، عکاس مهدی قاسمی، امیر فائض، مدیران تولید: اکبر مصری پور و محمد مرشدی.

عکس های سریال ملکاوان

ساعت پخش و تکرار سریال ملکاوان

سریال ملکوان هر روز در ساعت های 12 شب، 8 صبح و 4 بعد از ظهر پخش و تکرار می شود.

 

اولین سریال شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم قبل از ملکاوان فقط یک سریال ساخته بود که یادآوری نام داشت.

 

یادآوری داستان افرادی را روایت می‌کند که پس از مرگ، فرصتی دوباره برای زندگی می‌یابند. کسانی که سرنوشت، آنان را بعد از رویاروی با مرگ و بازگشت به حیات، به هم پیوند می‌زند؛ و اکنون، این نجات‌یافتگان می‌کوشند تا…

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آیدا آرمان 1402/01/03
من با وجودی که در سال ۱۳۹۸ ۳۶ سالم بود بازم می ترسیدم بعضی از جاهاش خیلی ترسناک بود اصلا نمیتونستم نگاه کنم ممنون از خانم فراهانی عزیز ما هم تو ملکاوان زمین داریم ولی وقتی این فیلمو دیدیم ترسیدیم فروختیمش
ناشناس 1401/08/12
سریال خوبیه .فقط که خیلی مبهم شده . هرچند من دوست دارم مبهم بشه بعش سردربیام ولی این سریال دیگه... ترسناکه
ناشناس 1401/08/06
گیج کننده
ناشناس 1398/11/30
خیلی سریال گیج کننده ای بودهرچی نگاه میکردیم نمیفهمیدیم هیچ معنی نداشت
ناشناس 1398/11/28
سه در چارو بزارین ببینیم بهتر از از اینه...همه فیلما شده کلیشه ای گریه الکی
هلیا 1398/11/27
سریال قشنگیه دنبالش میکنم
آرزو 1398/11/27
واقعا سریال خوبیه من که عاشقشم هرشبم نگاش میکنم. مخصوصا خانم فراهانی که خیلی دوست داشتنی هستن. خیلی دوستشون دارم
بارانا 1398/11/26
بهترین فیلم ترسناکی است که تو ایران ساخته شده
ناشناس 1398/11/25
خیلی فیلم جالبیه ولی یکم گیج کننده ی من همه قسمت ها را دیدم ولی چیزی نفهمیدم ای کاش قسمت زیادی داشت متشکرم از شبکه آی فیلم
ناشناس 1398/11/25
بنظرم جالبه ولی من فیلم طنز رو ترجیح میدم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.