2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل حمید شریف زاده بازیگر نقش حمید در سریال ترور خاموش

بیوگرافی کامل حمید شریف زاده بازیگر نقش حمید در سریال ترور خاموش

من برای خودم معیارهایی دارم و پیشنهاد بازی در هر اثری را نمی پذیرم، چون برایم فیلمنامه حرف اول را می زند.

دوات آنلاین-حمید شریف زاده که در سریال ترور خاموش نقش حمید را بازی کرده از جمله بازیگران حرفه‌ای و کاربلد سینما و تلویزیون است.

 

حمید شریف زاده روز سوم بهمن سال 1365 در تهران به دنیا آمد. او از نوجوانی به طور کلی به هنر علاقه داشت و برای همین در دانشگاه در رشته معماری تحصیل کرد اما بعد از اتمام دانشگاه سراغ تئاتر، سینما و تلویزیون رفت.

 

شریف زاده در تئاتر علاوه بر بازیگری کارگردانی را نیز تجربه کرده و نمایش حالش خوب باشد را که خودش نویسندگی آن را بر عهده در سال 95 روز صحنه برد که در جشنواره چهاردهم تئاتر مقاومت 7 جایزه را نصیب خود کرد.

 

بازیگری برای شریف زاده با سریال پرمخاطب فاصله‌ها جدی شد و او بعد از آن در فیلم هایی مانند کیفر و چشم بازی کرد. او در سریال بچه مهندس نیز در نقش محمد پسر بابا اسماعیل حضور داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

 

شریف زاده در نقش محمد در سریال ترور خاموش هم بازی خوبی از خودش ارایه داده است. 

 

شریف زاده می‌گوید: من برای خودم معیارهایی دارم و پیشنهاد بازی در هر اثری را نمی پذیرم، چون برایم فیلمنامه حرف اول را می زند بنابراین تمرکز خود را روی کارگردانی تئاتر گذاشتم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.