2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قاتل تراب در سریال وارش کیست

قاتل تراب در سریال وارش کیست

آیا یوسف و جاوید در قتل تراب دست دارند؟ پسر و برادرزن خود تراب در این آدم‌کشی بی‌گناه هستند؟ سریال وارش به معمایی پیچیده رسیده است.

دوات آنلاین-سریال وارش غافلگیری بزرگی داشت. تراب به طرز مرموزی کشته شد و جسد او را وارش پیدا کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که وارش و تراب تازه با هم ازدواج کرده بودند اما چه کسی تراب را کشته است؟

 

افراد زیادی برای قتل تراب انگیزه کافی داشته‌اند. آنچه مسلم است متهم دستگیر شده در این زمینه بی‌گناه است و باید دید وکیل وارش می‌تواند این موضوع را در دادگاه ثابت کند یا خیر؟

قاتل تراب در سریال وارش کیست

یوسف و جاوید مظنونان قتل تراب

یکی از احتمال‌ها این است که یوسف یا جاوید این قتل را انجام داده باشند. شاید یوسف به خون‌خواهی پدر خود سراغ تراب رفته و او را از پا درآورده باشد. او پیش از این نیز با آتش افروزی نشان داده بود از انجام اقدام عملی علیه تراب ترسی ندارد.

 

جاوید هم انگیزه‌هایی با کشتن تراب دارد. ازدواج مادرش با این مرد، حمله پسر تراب به رستوران آنها، حرف‌های دیگران، هواداری از یوسف و ... همه از انگیزه‌های جاوید برای کشتن تراب هستند.

قاتل تراب در سریال وارش کیست

پسر و برادرزن تراب در قتل دست دارند؟

برادرزن تراب ممکن است در این جنایت دست داشته باشد. او در ماجرای قاچاق چوب از سوی تراب تحقیر شد و از او کینه به دل گرفت. از طرفی ازدواج مجدد تراب و ناراحت شدن خواهر او و به هم ریختن زندگی آنها می‌تواند انگیزه لازم را برای این قتل به او داده باشد.

 

از طرفی پسر تراب هم از ازدواج مجدد پدرش به‌شدت عصبانی بود. او جوانی هیجانی و پرخاشگر است که ابتدا قصد داشت با جاوید درگیر شود و او را به قتل برساند. این جوان هم انگیزه‌هایی برای پدرکشی داشته است.

 

تسویه حساب تبهکاران

تراب مردی خلافکار بود و در این خلافکاری‌ها افراد زیادی از جمله نماینده شهرشان در مجلس، رییس ژاندارمری و افراد بانفوذ دیگر با هم همدست بودند.

 

کارهای تراب باعث شده بود کاسه صبر همدستانش لبریز شود و آنها موقعیت خودشان را در خطر ببیندد. پس هیچ بعید نیست قتل به دست آنها رخ داده باشد. این افراد نقشه کشتن تراب را درست در زمانی اجرا کرده‌اند که ذهن‌ها به سمت وارش و بچه‌هایش برگدد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.