2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا یارمحمد در سریال وارش زنده است یا مرده

آیا یارمحمد در سریال وارش زنده است یا مرده

یارمحمد کجا است؟ او مرده یا زنده است و در جایی گرفتار شده است؟ چه احتمال‌هایی در این باره وجود دارد. سریال وارش داستانی معماگونه پیدا کرده است.

دوات آنلاین-یارمحمد در قسمت‌های ابتدایی سریال وارش شخصیت اصلی و محوری داستان بود اما نقش او حذف شد البته حذف این شخصیت از سریال با ابهاماتی همراه است زیرا به طور واضح نشان داده نشد که او مرده است. همین هم باعث شده برخی حدس‌هایی بزنند مبنی بر این‌که یارمحمد هنوز زنده است.

 

یارمحمد با بازی علیرضا کمالی مردی است که از سیستان راهی گیلان می‌شود. او و همسرش طوبی به دلیل شرایط سخت زندگی چاره را در مهاجرت دیدند البته آن طور که فریبا طالبی بازیگر نقش طوبی توضیح داده ابتدا قرار بود سریال وارش از سیستان شروع شود و ما شاهد سفر آنها تا گیلان باشیم اما سریال در زمان پخش از هنگامی شروع شد که این زوج به گیلان رسیدند.

 

بیشتر بخوانید: آیا جاوید و شکوفه با هم ازدواج می‌کنند

 

یارمحمد با تراب درگیر می‌شود. از سویی زلزله‌ای رخ می‌دهد که به مرگ طوبی منجر می‌شود. یارمحمد در ادامه با وارش ازدواج می‌کند اما خودش به طرز مرموزی مفقود می‌شود و همه گمان می‌کنند او کشته یا غرق شده است.

آیا یارمحمد در سریال وارش زنده است یا مرده

نشانه‌هایی از مرگ یارمحمد

پیدا شدن قایق یارمحمد و یک دستمال خونی نشانه‌ای از مرگ یارمحمد است اما جنازه او پیدا نمی‌شود. برخی بینندگان سریال با توجه به همین موضوع حدس می‌زنند یارمحمد زنده باشد.

 

این حدس زمانی تقویت می‌شود که حرف‌های فریبا طالبی را درباره داستان وارش بخوانید. او گفته در این سریال اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای رخ خواهد داد اما اشاره‌ای به این اتفاق نکرده است.

 

بیشتر بخوانید: فریبا طالبی: منتظر اتفاقات عجیب و جذاب در وارش باشید

 

احتمال زنده بودن یارمحمد

اگر یارمحمد زنده باشد در این مدت یا باید در جایی زندانی باشد که در این صورت تراب او را زندانی کرده است تا هم از این مرد انتقام بگیرد و هم بتواند به خواستهاش که ازدواج با وارش است برسد اما زندانی کردن مردی قوی هیکل برای سال‌های طولانی کمی بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد.

آیا یارمحمد در سریال وارش زنده است یا مرده

احتمال دیگر این است که یارمحمد حافظه خود را از دست داده یا دچار معلولیت جسمانی شده باشد و به این دلایل در این سال‌ها که فرزندانش یوسف و جاوید بزرگ شده‌اند نزد خانواده اش برگردد.

 

بیشتر بخوانید: نظرات مردمی درباره سریال وارش

 

این حدس که اکنون درباره سریال وارش زده می‌شود قبلا درباره سریال پدر و شخصیت حامد مطرح بود و البته تا آخرهم معلوم نشد آیا حامد زنده است یا مرد.

 

از طرفی احتمال دارد وقایع غافلگیرکننده سریال در جاهای دیگر باشد و یارمحمد جانش را از دست داده باشد اما جسد او در داستان به دلیل ایجاد تعلیق پیدا نشده باشد.

 

برای فهمیدن این رازها فعلا باید منتظر بود و ادامه سریال را دید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/09/11
اگه یار محمد مرده باشه من که دیگه فیلم ایرانی نگاه نمیکنم
فاطیما 1398/10/05
دلم میخواهد که یار محمد زنده باشد
هلنا 1398/10/03
دقیقا از وقتی که یار محمد مزد دیگه فیلم جذابیت خودش رو از دست داد واز همه بدتر وارش زن تراب شد
ناشناس 1398/10/02
به نظر من وارش وقتی پیرشود کل داستان نیز تغییر می کند ومن فکر کنم بامردن تراب ویارمحمد فیلم خیلی خیلی مسخره میشود😖😖
ناشناس 1398/10/01
عالی عالی عالی عالی عالی عالی است بسیار متشکریم
نفس 1398/09/29
از نظر من نقش یوسف در نوجوانی(مصطفی فاضلی)از همه بهتره ..چون هم با احساس بازی میکنه هم عصبانی وهم غیرتی ..دمش گرم..
ناشناس 1398/09/29
سلام.چطور ناشناسی که یوسف رو برد به خونش به یوسف گفت این عکس منه و یوسف هم میدونست اون عکس پدرشه اما هیچ عکس العملی نسبت به پدرش و یا مرد ناشناس نسبت به فرزندش نشون نداد .جالبتر اینکه در لابلای فیلم چندین بار اشاره به فرزند سر راهی یا فرزند خونده شد یا اینکه چطور مادرتو اومد زن بابای من شد خب مادر من هم میره زن تراب میشه ،،،، یوسف چیزی نفهمید اما با مرد ناشناس که برخورد کرد متوجه شد مادرش یکی دیگست ......به نظرتون مسخره نیست؟؟
ناشناس 1398/09/28
واقعا که این چجوریه..اگه یار محمد واقعا مرده خب جنازه اش باید پیدا میشد..از وقتی یار محمد مرده سریال جذابیتشو از دست داده
ناشناس 1398/09/26
سلام بازیگرنقش شاپورکی هست
الناز 1398/09/25
بازیگر نقش یوسف مصطفی فاضلی است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.