2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال دل

بیوگرافی کامل مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال دل

مهدی کوشکی یکی از بازیگران و کارگردان های تئاتر است که در سریال دل نقش مهران خواستگار سابق رستا را بازی کرده‌ است.

دوات آنلاین-مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما که مدیریت گروه لیو را هم برعهده دارد در سریال دل در نقش مهران بازی کرده است.

 

مهدی کوشکی روی صحنه تئاتر

مهدی کوشکی متولد سال 59 است و بیشترین فعالیتش در این سالها در حوزه تئاتر بوده‌ است. گروه تئاتر لیو که توسط کوشکی مدیریت می‌شود یکی از موفق‌ترین گروههای تئاتر دهه‌های اخیر است. او کارگردانی تئاتر‌هایی که این گروه اجرا می‌کند را نیز برعهده دارد.

بیوگرافی کامل مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال دل

مهدی کوشکی در دانشگاه نیز کارگردانی خواند ه‌است او علاوه بربازیگری و کارگردانی تدریس هم می‌کند.

 

فیلم‌های سینمایی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی در حوزه سینما نیز فعالیت داشته‌ است. انتخابهای خاص او نشان می‌دهد از کارهای بازاری گریزان است. او تاکنون در سه فیلم حضور داشته است که یکی از آنها فیلم فروشنده اصغرفرهادی  ه‌است. او همچنین در فیلم لانتوری نیز ایفای نقش کرده‌ است. دیگر فیلمی که او در آن ایفای نقش کرده پدیده نام دارد.

 

مهدی کوشکی برای اینکه آمادگی بدنی بالایی برای اجرای تئاتر داشته‌ باشد بسیار ورزش می‌کند. او همچنین کتاب زیاد می‌خواند و اگر مشغول پروژه‌ای نباشد قطعا ورزش می‌کند و کتاب می‌خواند و وقتش را با خانواده‌اش می‌گذارند.

بیوگرافی کامل مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال دل

مهدی کوشکی  تئاتر آواز خوان طاس، تئاتر دکلره،تئاتر ولپن و چندین تئاتر دیگر را روی صحنه برده‌ که موفقیت بسیاری رانیز کسب کرده‌ است.

 

مهدی کوشکی در نقش مهران در سریال دل

او در سریال خانگی دل که منوچهر هادی آن را کارگردانی کرده‌  نقش مهران را بازی می کند مهران مردی عصبی و پرخاشگر  است که در دوران دانشجویی عاشق دختری به نام رستا( با بازی ساره بیات)که از همکلاسی‌هایش بود  می‌شود. او رقیب عشقی آرش( با بازی حامد بهداد) است.

 

ازدواج اول مهدی کوشکی

مهدی کوشکی با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین ۱۳۶۱ در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام آرسام می‌باشد.

 

مهدی کوشکی و صحرا فتحی به دلیل عدم تفاهم چندی قبل از یکدیگر جدا شدند.

 

ازدواج با ریحانه پارسا

مهدی کوشکی روز جمعه 23 اسفند سال 1398 خبر داد با ریحانه پارسا ازدواج کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.