2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل سریال دل، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال دل، خلاصه داستان و بازیگران

رستا و آرش در سریال دل زوج عاشقی هستند که در روز عروسی‌شان ناگهان اتفاقی عجیب رخ می‌دهد. خلاصه داستان و معرفی کامل سریال دل را بخوانید:

دوات آنلاین-سریال دل که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده سریال عاشقانه ای است که از بازیگران مطرحی کمک گرفته و همچنین تیم نویسندگی و کارگردانی کاملا حرفه‌ای دارد.

 

منوچهر هادی که پیش از این در شبکه نمایش خانگی سریال عاشقانه را ساخته بود، با کارنامه موفقی که در این زمینه داشت تصمیم گرفت بار دیگر شبکه‌ نمایش خانگی را امتحان کند.

 

ابتدا بحث بر سر ساخت فصل دوم سریال عاشقانه بود اما این اتفاق به دلایل مختلف امکان‌پذیر نشد و منوچهر هادی سریال دل را شروع کرد. نویسندگی این سریال رامیثم و بابک کایدان برعهده داشتند.

عکسی از سریال دل

خلاصه داستان سریال دل

رستا(ساره بیات) و آرش(حامد بهداد) که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی...

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی و زندگی خانوادگی ساره بیات

 

سریال دل چند قسمت است

این سریال 40 قسمت است. اکثر صحنه‌های این سریال در تهران فیلمبرداری شده و گروه فقط برای بخشی کوتاه به شمال رفته است.

پوستر سریال دل

بازیگران سریال دل

این سریال بسیار پربازیگر است. حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کورش تهامی، لیلا زارع، بهرام افشاری، مهراوه شریفی نیا، مهدی کوشکی، علی سخنگو و حسن عرب در این سریال بازی کرده‌‌اند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل حامد بهداد

 

همچنین سعید راد، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، افسانه بایگان و  مریم سعادت نیز در سریال دل حضور دارند.

 

لینک‌های دانلود قانونی سریال دل با اینترنت نیم بها

 

چرا محمدرضا گلزار در سریال دل بازی نکرد

ابتدا قرار بود محمدرضا گلزار در سریال دل حضور داشته باشد اما این اتفاق نیفتد. آن زمان منوچهر هادی در اینستاگرامش نوشت : پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه دل بوجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع میرسانم که رضای گلزارعزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرتها و سفرهای در پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست. جناب رضای گلزار عزیز امیدوارم برنامه ها و کارهای شما مثل همیشه با موفقیت همراه باشد و بزودی در پروژه دیگری در کنارت باشم و اثر دیگری را خلق و ثبت نماییم. خاطره زیبای همکاری با شما در کارهای قبلی همیشه در ذهن من باقیست و جزء افتخارات پرونده کاری من است .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ا 1401/05/25
همون بهتر که گلزار بازی نکرد،آخه اینم بازیگره بازی بلد نیست،بازی فقط حامد بهداد
ایدا 1399/11/08
فیلم خوبی هست ولی من قسمت اخرش را ندیدم فقط میخوام یکی بگه ک قسمت اخر چی شد
ابوالفضل 1399/09/09
سريال دل خیلی خوب هست ولي خیلی طولانی هست آقای منوچهر هادی کارگردان خوبی است و آقای حامد بهداد و مهراوه شریفی نیا در سريال دل خوب بازی کردن
شیما 1399/08/27
خانم‌مهراوه‌شریفی‌نیا بهترین‌بازیگر‌این‌‌سریاله از‌آقای‌منوچهر‌هادی‌هم‌ممنونم‌بابت‌این‌سریال‌ممنونم
شیما 1399/08/27
خانم‌مهراوه‌شریفی‌نیا بهترین‌بازیگر‌این‌‌سریاله از‌آقای‌منوچهر‌هادی‌هم‌ممنونم‌بابت‌این‌سریال‌ممنونم
Z 1399/08/15
واقعا سریال عالی بود❤️❤️
سانیا 1399/07/17
عالی بود ولی ای کاش رستا از اولش همه چی و به آرش میگفت تاانقد زجر نمیکشید
الناز 1399/06/31
من همیشه کارهای اقای هادی رو دنبال میکنم و طرفدار کارهای ایشون هستم. واقعا کارکردان خوش سلیقه و باذوقی ایست.نمیدانم چرا اینهمه انتقاد از ایشان شد بخاطر انتخاب خانم بیات و اقای بهداد. بخدا خسته شدیم از بس دختر و پسرهای جوان فقط عشق و عاشقی کردن. انتخاب این دو بازیگر بسیار هم بجا و خوب بود.مخصوصا حامد بهداد ک واقعا خاص بازی میکنند. من ک واقعا لذت بردم. دست مریزاد اقای هادی.
ناشناس 1399/06/07
خیلی فیلمو کشش میدن دیگه کم کمک خسته شدم و باید بازیگر های جدید و جوان تر بیارن کردن.فقط خداکنه بالاخره ارش و رستا بهم برسن و گرنه واقعا بد میشه.
ناشناس 1399/06/05
هر چقدر هم ک کشش بدن ولی فوقالعاده است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.