2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اخگر در سریال مانکن واقعا کیست و چه کاره است

اخگر در سریال مانکن واقعا کیست و چه کاره است

اخگر در سریال مانکن ابتدا قرار بود یک قاضی فاسد باشد اما این اتفاق نیفتاد. توضیحات نویسنده این سریال را بخوانید:

دوات آنلاین-اخگر در سریال مانکن شخصیتی پیچیده و معماگونه دارد. او واقعا کیست؟ این قدرت و ثروت را از کجا به دست آورده است؟ اینها سوالاتی است که نویسنده مانکن سعی کرده بدون لو رفتن داستان به آنها جواب بدهد.

آیا مانکن شبیه به سریال‌های ترکیه‌ای است

آیا مانکن شبیه به سریال‌های ترکیه‌ای است

بابک کایدان ـنویسنده سریال مانکن با حضور در برنامه رادیویی «صحنه» درباره این‌که گفته می‌شود این سریال شبیه به مجموعه‌های ترکیه‌ای است گفت: ما اگر بتوانیم مثل آنها سریال بسازیم و تبدیل بشویم به یک قطب چرخه سرمایه که خیلی هم برد کردیم و باید خوشحال باشیم؛ بنابراین این ایراد نیست و اگر ما یادمان برود آنها در اصل جذب مخاطب قوی هستند و نقاط قوت دارند که داریم خودمان را گول می‌زنیم.

اخگر در سریال مانکن چه کاره است

اخگر چه کاره است

کایدان درباره شخصیت پردازی اخگر با بازی محمدرضا فروتن گفت: آنچه که خودم ایده‌آلم بود این بود که اخگر فساد بیشتری در شخصیتش داشته باشد و یک سمت و عنوان بالایی داشته باشد اما از من خواسته شد او را مامور نما و قاضی نما جا بزنم اما من دوست داشتم او را قاضی فاسد اخراج شده تصویر کنم که مخالفت شد!

 

بیشتر بخوانید: نظرات مردمی؛ جذابیت‌های سریال مانکن چیست

 

او ادامه داد: امیدوارم روزی برسد که بتوانیم جور دیگری بعضی شخصیت‌ها را نمایش بدهیم. یک بار آقای حسن روحانی یک جمله‌ای گفت که در ذهنم ثبت شد و آن این بود که «به رسمیت شناختن مشکلات مردم به رسمیت شناختن خود مردم است»؛ بنابراین اگر ما نشان دهیم که در جایی فساد وجود دارد نمایش واقعیت است و به همه ما در از بین رفتن مشکلات کمک خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: آخر سریال مانکن چه می‌شود

 

رعایت خط قرمزها در سریال مانکن

او ادامه داد: در حوزه محتوا هم فکر نمی‌کنم سریال مانکن یا سریال‌های دیگر شبکه نمایش خانگی از عرف و خط و خطوط جدا شده باشد. سریال ما پیام غیراخلاقی ندارد؛ چراکه اگر داشت مطمئن باشید قبل از ارشاد مردم واکنش نشان می‌دادند اما خب به هر حال نزدیک شدن به خط قرمزها لازمه سریال‌سازی است. نباید اینقدر ایراد الکی گرفت کمااینکه وقتی فیلم «ابد و یک روز» می‌آید می‌گویند می‌خواهند فقر را نشان دهند و سیاه‌نمایی است، حالا «مانکن» پخش می‌شود می‌گویند می‌خواهند تجمل‌گرایی کنند که اینقدر خانه و ماشین آنچنانی نشان می‌دهد اما واقعا اینطور نیست چون خیلی از چیزها در آرایش صحنه و امکانات برمی‌گردد به زیبایی شناسی که باید در اثر باشد.

 

بیشتر بخوانید: نقدی بر داستان سریال مانکن

 

این نویسنده در ادامه بیان کرد: ایرانیان خارج از کشور سریال «مانکن» را دنبال می‌کنند و حتی جالب است بگویم که ما مخاطبان غیرایرانی هم داریم و حتی شنیدم که دارد مذاکراتی صورت می‌گیرد که سریال مانکن در ترکیه هم پخش بشود و آنها دارند استقبال می‌کنند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.