2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آخر سریال مانکن چه می‌شود / آیا کاوه و همتا با هم ازدواج می‌کنند

آخر سریال مانکن چه می‌شود / آیا کاوه و همتا با هم ازدواج می‌کنند

سریال مانکن هر چه جلوتر می رود حساس‌تر می‌شود و کاوه و همتا با مشکلات و دشواری‌های پیچیده‌تری مواجه می‌شود اما آخر سریال مانکن چه می‌شود؟

دوات آنلاین-شخصیت‌های اصلی سریال مانکن کاوه با بازی امیرحسین آرمان و همتا با بازی نازنین بیاتی هستند و همه اتفاقات بر محور این دو می‌چرخد و مهم‌ترین پرسش دراین است که آیا این دختر و پسر عاشق در آخر سریال به هم می‌رسند و می‌توانند ازدواج کنند یا خیر؟

 

نظر بینندگان سریال مانکن

بینندگان سریال مانکن نظرات متفاوتی دارند البته اکثر آنها بر این عقیده هستند که کاوه و همتا در پایان به هم خواهند رسید. این نظر چندان دور از ذهن نیست چون به احتمال زیاد نویسنده و کارگردان سریال مانکن بر این نظر بوده‌اند که سریال پایان خوشی داشته باشد.

آخر سریال مانکن چه می‌شود / آیا کاوه و همتا با هم ازدواج می‌کنند

ابتدا چند نظر مخالف را بخوانید:

 

بیننده‌ای نوشته است: همتا و کاوه نمی‌توانند با هم ازدواج کنند. هزار و یک مشکل وجود دارد. کاوه اگر هم از دست کتی راحت شود باید به خاطر قتل به زندان برود. موضوع اصلا به این سادگی‌ها نیست. این طور نیست که همه عشق و عاشقی‌ها پایان خوشی داشته باشند. گاهی زور آدم به اتفاقات نمی‌رسد.

 

مهتاب-ف نیز می‌گوید: اگر این دو تا در آخر سریال با هم ازدواج کنند خیلی بد می‌شود. سریال شبیه فیلم هندی می‌شود. اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم اصلا امکان ازدواج این دو نفر وجود ندارد و بهتر است آنها هم در آخر سریال خیلی دوستانه از هم جدا شوند تا هر کدام بتواند زندگی خودش را سر و سامان بدهد.

 

و اما نظر افرادی که معتقد هستند کاوه و همتا در پایان با هم ازدواج خواهند کرد:

 

یکی از بینندگان سریال به نام فرید مودت می‌گوید: این داستان با جدایی کاوه و همتا شروع شده و طبیعتا باید با رسیدن این دو نفر به هم تمام شود. سختی‌ها و مشکلاتی هم که این وسط سر راه‌شان گذاشته می‌شود کاملا طبیعی و برای جذاب شدن سریال است. فقط موضوع این است که این مشکلات منطقی از سر راه برداشته شوند و مثل بعضی فیلم‌ها این طور نباشد که همه مشکلات خود به خود و یکدفعه‌ای حل شود.

نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا در سریال مانکن

علی ساعی نیز نظر داده است: به نظر من آخر این سریال دستگیری و زندانی شدن اخگر و کتی است. وقتی این دو نفر از سر راه کاوه و همتا کنار بروند این دو نفر به هم می‌رسند و خوشبخت می‌شوند. البته شاید کتی یا اخگر این وسط کشته شوند اما می‌دانم آنها هر طوری هست از سر راه کاوه و همتا کنار می‌روند. ژیلا هم به نظرم از یک جایی به بعد با کاوه و همتا همدست می‌شود تا اخگر را نابود کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نقدی بر سریال مانکن ؛جذاب همراه با ضعف

نقدی بر سریال مانکن ؛سریالی به سبک فیلم هندی

 

فهمیه کوچکی می‌گوید: کاوه همه واقعیت را به پدرش می‌گوید و با کمک او پول کتی را می‌دهند و کاوه طلاق می‌گیرد. شاید او به خاطر قتل آبتین چند سالی به زندان بیفتد اما همتا منتظرش می‌ماند و این دو نفر در آخر به هم می‌رسند.

 

نازنین-ب نظر داده است: اصلا اگر قرار نبود این دو نفر به هم برسند چرا باید چنین داستان عاشقانه ای ساخته می‌شد. فیلم عاشقانه یعنی این‌که دو نفر با هم ازدواج کنند وگرنه اصلا معنی ندارد. به نظرم اخگر هم خودکشی می‌کند. یعنی به جایی می‌رسد که می‌بیند کاوه و همتا در حال نابود کردن او هستند برای همین طاقت نمی‌‌آورد و خودش را می‌کشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سما 1401/10/14
واقعا من دیونه شدم دیدم کاوه مورد فصل دوم لطفااااااااا بسازید خاهششششش
ستاره 1401/07/19
ازتون خواهشمندم فصل دوم سریال مانکن رو هم بسازید،بهترین سریالی بود که تو عمرم دیدم ممنون میشم
سدنا 1400/06/08
اما کاوه و همتا به هم نمی‌رسد حیف که کاوه میمیره وبهرام و همتا تنهای تنهای میشن کسانی که جدا شدند کاوه لیلا مادربزرگ همتا خدانگدار
ناشناس 1400/01/12
تروخدا فصل دومش رو هم بسازید من دارم دیونه میشم تروخدا
💔💔💔 1399/11/06
خداکنه کاوه نمیره 😣💔🥀همتا و کاوه بهم برسن
تسنیم 1399/09/28
قشنگترین فیلمی که تو عمرم دیدم مانکن هست فقط حیف که آخرش کاوه مرد واقعا هیشکی فکر نمی‌کرد بمیره خداکنه فصل دوم هم داشته باشه چون معلوم بشه کاوه زنده هست یانه و اینکه واقعا خیلی سریال جذاب و دوست داشتنی بود عاشق نازنین بیاتی هستم خیلی قشنگ بازی می‌کنه ❤️❤️❤️
تسنیم 1399/09/28
کاش فصل دوم هم داشت به نظر من در آخر کاوه به دست آبتین کشته میشه و اخکر هم میمیره و همتا دوباره تنها تنها میشه
ناشناس 1399/06/27
خدا کنه فصل دوم هم داشته باشه
مانکن 1399/06/27
به نظر من کاوه نباید بمیره اگه بمیره فیلم مسخره میشه
هستی 1399/04/16
چرا اینقدرخودتون روحرص میدین؟؟...بهرام فقط چاقوخورده ودلیلی نداره بمیره!!...آبتین هم زنده اس...ولی پایان خوبی نداشت...ای کاش که فصل دوم روبعدازکروناساخته بشه واینطورساخته بشه که کاوه یاحالش بده یادکماهست...بعدبه کمک همتا،بهرام وخانواده کاوه حالش خوب میشه وباهم میرن وازآبتین انتقام میگیرن وداستان بارسیدن همتاوکاوه یعنی این دوزوج جوان داستان تموم میشه...اونموقع من مطمئنم که هم پایان خوبی داره هم به تعدادمخاطب هاافزوده میشه...فقط فصل دوم...لطفا،لطفا،لطفا،لطفا،لطفا،...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.