2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فرزاد فرزین؛ تجربه تازه بعد از موفقیت در سریال مانکن

فرزاد فرزین؛ تجربه تازه بعد از موفقیت در سریال مانکن

آیا فرزاد فرزین می تواند در سریال ملکه گدایان موفقیت سریال مانکن را تکرار کند؟

دوات آنلاین -فرزاد فرزین خواننده خوب و پرطرفداری است اما فعالیت او در حوزه موسیقی فقط بخشی از کارهایی است که انجام می دهد. او دغدغه بازیگری هم دارد و اتفاقا در سریال مانکن به شدت مورد توجه قرار گرفت. حالا باید فرزین را در سریال ملکه گدایان تماشا کنیم.

 

فرزاد فرزین که متولد سوم تیر سال 1360 است از سال 1378 به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد و علاوه بر خوانندگی در زمینه ترانه سرایی و آهنگسازی نیز فعالیت کرد. او با ۷ آلبوم رسمی خواننده ای مطرح است اما به بازیگری نیز علاقه دارد و در این عرصه نیز فعالیت می کند.

فرزاد فرزین به بازیگری مطرح تبدیل شده است

ورود فرزاد فرزین به سینما

فرزاد فرزین از سال 85 بازیگری را با فیلم پسران آجری ساخته مجید قاری زاده شروع کرد. این فیلم ماجرای دو پسر بی سرپرست است. فرزین در پسران آجری نقش خواننده ای به نام صفا را ایفا کرد.

 

او در این فیلم با بازیگران مطرحی از جمله ابوالفضل پورعرب، پوریا پورسرخ و بهنوش طباطبایی همکار بود اما فرزین برای مطرح شدن به عنوان بازیگر هنوز راه زیادی در پیش داشت.

 

فرزین در سال 89 در فیلم کنسرت روی آب بازی کرد. حمید لولایی، نعیمه نظام دوست، احمد پورمخبر، رضا داوودنژاد و فلور نظری از دیگر بازیگران این فیلم بودند.

 

سومین و البته آخرین فیلم سینمایی فرزاد فرزین سگ های پوشالی است که رضا توکلی آن را در سال 1391 ساخت. بعد از این فیلم فرزین دیگر در سینما به عنوان بازیگر حاضر نشد.

فرزاد فرزین در کنار امیرحسی آرمان در سریال مانکن

موفقیت با سریال مانکن

فرزاد از سال 91 تا 95 بازی نکرد تا این که در سریال عاشقانه ساخته منوچهر هادی حاضر شد. این مجموعه بسیار پرطرفدار بود اما نقش محمدرضا گلزار و مهناز افشار در آن بسیار پررنگ‌تر از فرزاد فرزین بود.

 

این هنرمند سه سال بعد از در سریال مانکن حاضر شد. سریال حسین سهیلی زاده بینندگان زیادی داشت و از سویی نقش فرزاد فرزین پررنگ تر از همیشه بود. او نقش بهرام را بازی می کرد که رفتارها، طرز صحبت و حرکات و زبان بدن خاص خودش را داشت. حضور او در کنار امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی به شدت مورد توجه قرار گرفت و هر سه بازیگر مطرح‌تر از قبل شدند.

 

بهرام سریال مانکن شخصیتی بود که شاید نمونه آن را کمتر دیده بودیم و از طرفی فرزین نیز اجرای خوب و شیرینی داشت و همین باعث شد این خواننده به عنوان بازیگری توانا نیز شناخته شود.

 

بعد از آن منوچهر هادی برای فصل دوم سریال عاشقانه یعنی سریال گیسو به فرزین پیشنهاد بازی داد اما او قبول نکرد. دلیلش هم این بود که نقشی که قرار بود برعهده بگیرد شبیه نقش بهرام بود و فرزین نمی خواست این کار را تکرار کند.

 

فرزین حالا با سریال ملکه گدایان که ساخته دیگر حسین سهیلی زاده است به شبکه نمایش خانگی بازمی گردد اما آیا می تواند موفقیت مانکن را تکرار کند؟ باید منتظر ماند و دید.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/12/23
تو عالی هستی آقای فرزین
مهدیس 1399/12/15
وایییییی عالیه هم صداش هم بازیگری ملکه گدایان هم فیلم خیلی خوبی هستش
نگار 1399/09/09
عاشق اهنگاشم خیلی تمیز و شسته رفتست متن خوب اهنگسازی خوب صدای خوب فرزاد فرزین معرکه و با تجربست تو مانکن که دیگه نگم انقد که شیرین و خوب بازی کرد و هر کسی با نقش ارتباط برقرار میکرد با اینکه دوسو داشتم بازم به عنوان بازیگر ببینمش تو هر فیلمی مثل گیسو ولی درست انتخاب کرد و از نقش تکراری فاصله گرفت مطمئنم تو ملکه گدایان هم میترکونه💪🏻....فرزاد فرزین عزیز منتظر درخشش ابدیت هستیم سربلندمون کن صدای پر خاطره....من خودم فن کسی نیستم ولی فک کنم این طرفداری لازم بود😅
همتا گلزاده 1399/09/09
فرزاد هرجا باشی میترکونی مطمئنم البته مانکن خوب نبود عالی بود بهترین فیلمی بود که دیدم فقط آخرش...... صدات هم که هرچی بگم کمه
رستا مهمی 1399/09/09
خوب
آیناز 1399/09/09
فراز فرزین تو هر جا باشه معرکه هست
ناشناس 1399/09/09
عالی بود
ناشناس 1399/09/09
تو مانکن فوق العاده بود
بهار 1399/09/08
توی مانکن بد نبود توی گیسو هم اگه بود خوب بود ولی من ملکه کدایان ندیدم امیدوارم خوب باشه
ناشناس 1399/09/08
خواننده خوش صدا و هنرمند دوست داشتنی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.