2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
امیرحسین آرمان و سلبریتی شدن با نقش کاوه در سریال مانکن

امیرحسین آرمان و سلبریتی شدن با نقش کاوه در سریال مانکن

امیرحسین آرمان مسیر شهرت را چگونه طی کرد و چه طور توانست سلبریتی شود؟

دوات آنلاین -امیرحسین آرمان با نقش کاوه در سریال مانکن به اوج شهرت رسید. او قبل از این نقش در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی حضور داشت اما هیچ کدام از آنها به اندازه مانکن و نقش پرچالشی که داشت برایش شهرت به همراه نیاورد.

عکسی از جشن تولد امیرحسین آرمان

شروع بازیگری امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان سال 1361 است. او سال1381 در کلاس‌های بازیگری مرحوم مصطفی اسکویی شرکت کرد و از دو سال بعد به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد.

 

فیلم ازدواج به سیک ایرانی ساخته حسن فتحی نخستین فیلمی بود که آرمان در آن جلوی دوربین رفت و اگرچه نقش اصلی نداشت اما این فرصت را به دست آورد تا در کنار بازیگرانی مانند داریوش ارجمند، فاطمه گودرزی، سعید کنگرانی، محمدرضا شریفی نیا، شیلا خداداد و ... خودش را محک بزند.

امیرحسین آرمان چگونه سلبریتی شد

کارنامه سینمایی امیرحسین آرمان

آرمان بعد از آن هرگز دنیای سینما را ترک نکرد و در چند فیلم پشت سر هم حضور داشت. او در سال 84 در فیلم جنایی قتل آنلاین بازی کرد و سپس در صد سال به این سالها ساخته سامان مقدم حضور یافت. او در این سال‌ها در فیلم‌های سینمایی زیر بازی کرده است.

 

1396   دشمن زن 

۱۳۹۵    نهنگ عنبر ۲      

۱۳۹۵    آن ها

۱۳۹۳    خبر خاصی نیست

۱۳۹۳    داره صبح میشه

۱۳۹۳    شیفت شب

۱۳۹۲    نازنین

۱۳۹۱    بشارت به یک شهروند هزاره سوم

۱۳۹۱    ساکن خانه چوبی

۱۳۹۰    دوباره با هم

۱۳۸۹    من مادر هستم

۱۳۸۹    برف روی شیروانی داغ

۱۳۸۹    در امتداد شهر

۱۳۸۸    بیداری رؤیاها

۱۳۸۸    یه حبه قند 

۱۳۸۷    امشب شب مهتابه  

 

نکته مهم در کارنامه سینمایی امیرحسین آرمان این است که او با کارگردان‌های مختلفی کار کرده و از سویی نقش‌های متفاوتی را به عهده گرفته که نشان‌دهنده توانایی‌اش در بازیگری است.

امیرحسین آرمان با نقش کاوه در سریال مانکن بسیار مشهور شد

امیرحسین آرمان در تلویزیون

آرمان در سریال‌های تلویزیونی نیز حضور فعالی داشته و در مجموعه‌های خوبی بازی کرده است. اولین سریال تلویزیونی آرمان کلاه پهلوی است که در سال 91-92 تولید شد. او همان سال در سریال سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی بازی کرد.

 

ببینید: چرا امیرحسین آرمان ازدواج نکرده است

 

سال 92 برای آرمان بسیار پرکار بود زیرا علاوه بر حضور در دو مجموعه کلاه پهلوی و سرزمین کهن در سریال‌های پیدا و پنهان و زخم نیز حضور یافت و دو سال بعد در مجموعه پرطرفدار کیمیا بازی کرد و سال 95 در سریال پریا نقش کیوان رنجبر را برعهده گرفت.

 

سریال مرز خوشبختی آخر مجموعه تلویزیونی امیرحسین آرمان است که در سال 1396 تولید شد. بعد از آن دیگر آرمان را در قاب تلویزیون ندیدیم تا این‌که به عنوان مدل یک برند پوشاک در آگهی‌های بازرگانی ظاهر شد.

 

آرمان در نقش کاوه در سریال مانکن

اگرچه آرمان در سینما و تلویزیون تجربیات خوبی دارد اما هیچ‌کدام از کارهایش موفقیتی را که او در شبکه نمایش خانگی به دست آورد، برایش به ارمغان نیاورده است.

 

سریال ممنوعه در سال 97 تولید شد و او در آن نقش باربد را برعهده داشت. این سریال با تمام حواشی که داشت خوب دیده شد اما اوج شهرت امیرحسین به سریال مانکن برمی‌گردد. نقش او یعنی کاوه بسیار مورد پسند مخاطبان قرار گرفت به گونه‌ای که وقتی در قسمت آخر این سریال کاوه کشته شد خیلی‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند و هنوز بسیاری در انتظار این هستند که فصل دوم مانکن با بازگشت کاوه و زنده شدن او ساخته شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.