2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نظرات مردمی؛ جذابیت‌های سریال مانکن چیست

نظرات مردمی؛ جذابیت‌های سریال مانکن چیست

سریال مانکن چرا پربیننده است و مخاطبان درباره این سریال چه فکر می‌کنند و چه نظراتی دارند؟ چند نظر مردمی را در این باره بخوانید:

دوات آنلاین-سریال مانکن از جمله سریال‌های پربیننده و پرطرفدار است که خیلی‌ها داستان آن را با جدیت دنبال می‌کنند ومنتظر هستند ببینند این ماجرا به کجا می‌انجامد.

 

برخی از بینندگان سریال مانکن کاملا این سریال را پسندیده‌اند و برخی دیگر نیز نقدهایی نسبت به آن دارند. نظرات چند نفر از بینندگان این سریال را بخوانید:

جذابیت‌های سریال مانکن چیست

داستان سریال مانکن خیلی کند است

برخی دنبال‌کنندگان سریال مانکن به کند بودن ریتم آن انتقاد دارند. حسن فدایی یکی از این افراد است. او می‌گوید: اول این‌که زمان سریال خیلی کم است. یعنی اگر آنچه گذشت و آنچه خواهد دید ر حذف کنیم چیز زیادی نمی‌ماند. بعد این‌که اتفاقات خیلی کند است و در هر قسمت اتفاق خیلی مهمی نمی‌افتد. اگر هر چند قسمت را یکی می‌کردند بهتر بود.

 

مریم توشه بیننده دیگر این سریال می‌گوید: مانکن صحنه‌های اضافی زیاد دارد. مثلا قسمت مربوط به تولد کتی خیلی طولانی بود و اتفاق مهمی هم نیفتاد. یا مثلا آنجا که بهرام برای مانکن شدن آموزش می‌دید خیلی کشدار بود و می‌شد کوتاهش کرد.

 

وقتی می‌توان انتقاد به ریتم کند این سریال را جدی‌تر بررسی کرد که آن را با سریال‌های دیگر مقایسه کنیم. مثلا در سریال شهرزاد که آن هم برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده بود در هر قسمت اتفاقی مهم رخ می‌داد که جهت داستان را تغییر می‌داد و شخصیت‌ها را با چالش‌های تازه‌ای مواجه می‌کرد.

 

در نمونه خارجی می‌توان به سریال فرار از زندان اشاره کرد که در ایران هم از شبکه تماشا پخش شده است. در هر قسمت از سریال فرار از زندان حداقل شاهد دو اتفاق مهم یا نقطه عطف بودیم. گره‌گشایی‌ها و گره‌اندازی‌های پیاپی باعث شد بینندگان این سریال تمام فصل‌های آن را با دقت پیگیری کنند.

 

بیشتر بخوانید: آخر سریال مانکن چه می‌شود

 

مانکن حرفی برای گفتن ندارد

یکی از مخاطبان به این موضوع انتقاد کرده که سریال مانکن پیامی را منتقل نمی‌کند: داستان سریال تکراری است. همان ماجرای آدم‌های بد و آدم‌های خوب که تکلیف‌شان کاملا روشن است. این سریال پیام خاصی ندارد و هیچ نکته آموزنده‌ای ندارد.

 

 سریال‌های نمایش خانگی عموما با هدف سرگرمی ساخته می‌شوند و کارکرد آموزشی یا انتقال پیام برای آنها در اولویت نیست. این سریال‌ها باید بتوانند با جذابیت قصه پیش بروند و مخاطبان را دنبال خود بکشند. درواقع انتقاد این مخاطب ضعف سریال مانکن نیست بلکه اصولا هدف از ساخت چنین سریال‌هایی در وهله اول سرگرمی است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی محمد صادقی بازیگر نقش آبتین در سریال مانکن

 

جذابیت‌های سریال مانکن

تعداد زیادی از مخاطبان بر این نظر هستند که مانکن داستانی جذاب دارد و همین هم باعث شده آن را دنبال کنند. عده دیگری هم علاوه بر داستان به بازی‌های خوب بازیگران اشاره دارند. در حالی‌که بینندگان بازی مریلا زارعی، امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی را پسندیده‌اند یکی از مخاطبان نظر جالبی دارد و می‌گوید: من نمی‌دانم فرزاد فرزین قبلا فیلیم بازی کرده بود یا نه اما در مانکن خیلی خوب بازی کرده اصلا یکی از دلایلی که مانکن را نگاه می‌کنم به خاطر بهرام است البته نقشش خیلی کم است. ای کاش بهرام نقش پررنگ‌تری داشت. البته او آهنگ این سریال را هم خیلی خوب خوانده اما بازی‌اش بهتر است حتی وقتی لج آدم را درمی‌آورد باز هم بازی کردنش به دل می‌نشیند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Matin_Mt 1402/03/14
از نظر من فیلم گیسو و عاشقانه از مانکن بهتره🙂
ناشناس 1401/10/07
خوب بود اما خوب ترهم میشد که کاوه ژیلا نمی مردن آخه همتا شکست عشقی خورد بهرام هم همین جور ولی کاش فصل دو هم بسازید که همتا و کاوه به هم برسن و این مرگ کاوه یک خواب یا کاوه نمیره توی بیمارستان باشه
بی نام 1401/06/18
مانکن یکی از جذاب ترین سریال ها بود آقای فرزاد فرزین عالی بودن مخصوصا آهنگ هاشون ...........ولی ای کاش کاوه نمیمرد چند جا شنیدم که فصل دو میخواد ساخته شه دوست دارم تو فصل دو مردن کاوه خوابی باشه که همتا داشت میدید.
بیننده 1400/09/04
فیلم خوبی بود حتی از شهرزاد هم بهتر بود فرزاد فرزین از همه بهتر بود
مرتضی 1400/08/16
بی مزه ترین فیلی که دیدم سریال مانکن بودکه دیدم حیف وقتی که صرف این سریال کردم نه شروع خوبی داشت نه پایان خوبی داشت
کیمیا 1400/02/12
مانکن ترکیبی از فیلم هندی و ترکی بود😒حیفه که بعد از شهرزاد به جای اینکه نمایش خانگی پیشرفت کنه داره پسرفت میکنه
مرجان 1400/02/11
بی نظیر بود ❤
امیر حسین آرمان ♡فرزاد فرزین♡ 1400/01/30
خیلی سریال خوبی بود فقط آخرش بد تموم شد همه بازیگران هم های فرزاد فرزین هم عالی بود هم بازیش هم آهنگهاش ممنون از تمامی عوامل
محمد 1400/01/22
خیلی بد بود مخصوصا آخرش که کاوه مردش
محمد 1400/01/13
خداوکیلی فصل 2 رو شاد بسازید غم انگیز نباشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.