2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
طلاق به‌خاطر هدیه ارزان شوهر

طلاق به‌خاطر هدیه ارزان شوهر

زن جوان: شوهرم به هر مناسبتی كه می‌شد برایم هدیه می‌خرید، اما هدیه‌های ارزان‌قیمت که اگر نمی‌خرید خیلی بهتر بود.

دوات آنلاین-رزیتا بعد از گرفتن هدیه تولدش تصمیم گرفت به زندگی دو ساله خود برای همیشه پایان دهد. این زن وقتی دید شوهرش با وجود درآمد خوبی که دارد، باز هم برایش هدیه‌های ارزانقیمت می‌خرد، طلاق را بر ادامه زندگی مشتركش ترجیح داد. او هفته گذشته همراه شوهرش برای ارائه دادخواست طلاق راهی دادگاه خانواده تهران شد.

 

زن جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه قرار گرفت درباره علت درخواست طلاق خود چنین گفت: دو سال است ازدواج كرده ام. شوهرم مدیر یك شركت تبلیغاتی است و پول و ثروت زیادی دارد. روز اولی كه با او آشنا شدم به پول و ثروتش توجه نكردم. من و شهریار خیلی با هم تفاهم داشتیم و از همه لحاظ در كنار هم آرامش داشتیم. برای همین وقتی به من پیشنهاد ازدواج داد، قبول كردم و از دو سال پیش زندگی مشتركمان شروع شد. اوایل هیچ اختلافی با هم نداشتیم. اما كم‌كم رفتارهای شهریار باعث شد فكر كنم برایش هیچ ارزشی ندارم.

 

او همیشه به هر مناسبتی كه می‌شد برایم هدیه می‌خرید، اما هدیه‌های ارزان‌قیمت اگر نمی‌خرید خیلی بهتر بود. اوایل حرفی نمی‌زدم، حتی خوشحال هم می‌شدم. با خودم می‌گفتم درست نیست به او بگویم چرا برایم هدیه ارزان‌قیمت خریده‌ای. اما كم‌كم این رفتارهایش باعث شد دلخور شوم. شهریار به‌عنوان هدیه تولد، عیدی، روز زن یا مناسبت‌های مختلف هدیه‌هایی مثل یك شال معمولی، بدلیجات یا حتی دكوری‌های خیلی كوچك برایم می‌خرید.

 

هر بار شوكه می‌شدم. چون شهریار پول و ثروت زیادی دارد و با هیچ مشكل مالی مواجه نیست. در كل آدم خسیسی هم نیست و مرتب برای زندگیمان خرج می‌كند. خیلی سعی كردم این مساله را در خودم حل كنم و با آن كنار بیایم. اما وقتی می‌دیدم او برای خانواده‌اش یا دوستانش هدیه‌های خوبی می‌خرد، احساس بدی به من دست داد. حس كردم برایش ارزشی ندارم. بار آخر وقتی به مناسبت تولدم برایم یك پیراهن معمولی خرید، دیگر نتوانستم تحمل كنم و سر همین مساله با او درگیر شدم. شهریار هم به جای این‌كه به من حق بدهد، شروع كرد به دعوا و توهین؛ همان‌جا بود كه تصمیم گرفتم برای همیشه از او جدا شوم. وقتی برای همسرم تا این اندازه بی‌ارزش هستم، چرا باید در كنارش زندگی كنم.

 

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من تصور می‌كردم همسرم با هدیه‌های ساده و رمانتیك خوشحال می‌شود. من سلیقه‌ای در این زمینه‌ها ندارم. طلا و جواهر و همه چیزها را همسرم خودش می‌خرد. برای همین می‌خواستم وقتی برایش هدیه می‌خرم، چیز خاصی باشد كه خودش آن را نخریده است. اما او به جای تشكر با من دعوا كرد و به من گفت خسیس. در صورتی كه هیچ وقت در زندگی‌مان خساست به خرج نداده‌ام و همیشه سعی كردم بهترین زندگی را برایش فراهم كنم. او همه این كارهای مرا نادیده گرفت و به خاطر چند هدیه همه چیز را زیر پایش گذاشت. این زن به من ناحقی كرد و برای همین هم دیگر نمی‌خواهم در كنارش زندگی كنم.

 

در پایان نیز قاضی سعی كرد این زوج را از جدایی منصرف كند، ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موكول كرد و از این زوج خواست در این فرصت با یك مشاور خانواده صحبت كنند.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.